Fler som tar/ska börja ta letrozol och provera
Hej här hoppar jag in :)
Jag o sambon började med letrozol i augusti föra året och jag blev gravid på 1:a försöket. 10 maj föddes vår underbara son.
Vi ville ha syskon tätt så vi började försöka ganska snart efter förlossningen och jag blev gravid åter igen på 1:a försöket, tyvärr fick jag missfall den 16 september i v. 8 :(
Nu har jag haft en vanlig mens sen missfallet så denna månad börja vi försöka igen, fick min mens den 24 oktober och testade med ägglossningstester utan resultat denna månad så vet inte om jag haft någon.
Men sista dagarna nu har jag haft känningar i brösten och hugg i nedre delen av magen samt både äggstockarna så nu vet jag inte riktigt vad som händer.. om cykeln är som den ska o jag hade ägglossning ändå fast testen inte visade det så borde jag ha bim till helgen så tänkte testa på söndag om det blivit nån bebis :)
Vad spännande att du känner att något är pågång, jag har faktiskt precis samma symtom som du och jag borde kunna testa mig nästa helg om det blivit något eller inte. Har liksom ont i brösten och det känns lite annorlunda... hoppas vi plussar!