• Emmaaa

BIM December 2016

Hej, jag hoppar in här också!

Försök 1194 känns det som, med andra barnet.

Har försökt i 2 år med ett syskon till lillgrabben, men nope.

Om mensen följer sitt senaste mönster är bim 2/12 och de senaste dagarna har jag känt av små hugg/stick i livmodern, lite molvärk och idag har jag mensvärken från helvetet i korsryggen. Brukar inte känna av den förrän 1 dag innan mens. Kanske bara är skenis, igen.

Igår slet det till i ljumskarna när jag nös (!) och reste mig upp, sjukt konstigt.

Aldrig hänt innan.????

• Emmaaa

Aha, sedär du! :)

Jag vet ju att alla graviditeter ser olika ut, men eftersom jag bara har pojkens att relatera till blir det svårt att tänka så, eftersom den gången kom alla möjliga symptom, haha.

Kom på att ryggvärken kanske är mina fogproblem.. Har i alla fall beställt 3 testa tidigt som kommer imorn eller på tisdag, så ungefär 3-4 dagar innan bim kan jag ju tycka att det borde visa något om det är så... :)

• Emmaaa

Ååh, inga möjliga symptom alls idag.

Fast det kanske inte är så ihållande just precis i början..

• Emmaaa

Någon mer än jag som känner att det.. känns, i magen när ni hostar?

Det gör inte ont, sticker inte, det bara.. känns.

Kan det vara något?

Annars när jag hostar får jag ont i lungorna och bröstet (slemhosta), brukar inte alls känna såhär.

Eller det kanske bara är inbillning?

Fast ändå inte, eftersom det inte är något jag tänkt på sen det hände i morse. :o

• Emmaaa

Köpte clearblue testa tidigt igår, tog det i morse..

Efter 2 års försök med ett syskon tog det sig ÄNTLIGEN OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG ATT JAG GRINAR!!!

Nu hoppas jag bara att liten vill stanna kvar. :D
  • Emmaaa

Idag är det bim -3 :)

Kommer dock ta ett nytt test varje dag fram till fredag och se om det blir starkare och så.

Tack alla! :D

• Emmaaa

Mamma91a, tusen tack! :D

Dom enda känningarna jag har är ett litet illamående på morgonen, blev hungrig strax efter frukosten, mensvärk i ryggen och det vänstra bröstet gör REJÄLT ont ibland, sen släpper det. :)

• Emmaaa

Väntar på magen: stort grattis, vad roligt! :D

Khaleesi85: Tackar! Typiskt att det var just denna månaden också, hade sagt till mannen innan att detta är absolut sista försöket, händer inget nu så skiter jag i det. :)

Svar på tråden BIM December 2016