SkogsstjärnN skrev 2016-11-30 10:19:15 följande:
Tog proverna privat, werlabs. Ringde bm som sa att det var tre missfall de gick på och det var innan det tredje. Beställde krämen och varit utomlands så inte tagit tag i det, jag har ingen större vilja att gå till vården så tänkte pröva iaf. Hm, inbillat mig att krämen kunde vara nog, får väll bok tid då.
Det kom en starkare kräm men de fick stoppa den igen då det var nåt med namnet som de blev stämda för. Jag hann dock beställa och få hem en. Men krämen är inte på långa vägar så effektiv som läkemedel är, men absolut stöttar den väl upp en del iaf.
Jag går inte via landstinget då de med säger tre missfall här och vi har nu haft två och då jag blir 40 om bara ett par månader så har vi inte riktigt lust och tid att ev få ett tredje missfall innan vi får hjälp. Så gick privat och tog alla prover och har fått all uppbackning som går med Trombyl, E-vitamin, Letrozol, Gonal-F och Lutinus. SÅ nu är det bara att hålla tummarna att det ska hjälpa oss att få behålla ett barn i framtiden..bara långa processen att bli gravid först...