BIM December 2016
Hej hej!
Hoppar in här då spiralen åkte ut i torsdags. Haft mens som avtog idag och har nu bim runt 25/12. Vi planerar nu vårt fjärde och sista barn. Yngsta är 11 mån gammal :)
Hej hej!
Hoppar in här då spiralen åkte ut i torsdags. Haft mens som avtog idag och har nu bim runt 25/12. Vi planerar nu vårt fjärde och sista barn. Yngsta är 11 mån gammal :)
4 och sista barn här också! Bim mellan 15-18 dec ca. Hade äl här i veckan! Spännande detta :D vår yngsta är snart 2 år :)
var så säker att mensen skulle komma! Men shiit plussade idag
Här myser vi också på för fulla muggar..
Orkar inte heller tempa eller testa för ÄL.
Ev. På torsdag med BIM 22-24/12...
Längtar ihjäl oss allihop, men mest den ev blivande storebrodern.
Född-08 så alla i klassen har 1-2 syskon redan.
Lite rund om magen är en annan med till vardags. Lagom kul efter förra MA när sonen klappar en på magen och säger det kanske är en lillebror därinne. Hoho..
Hade så hoppats att det var vår tur sist efter alla år men men nu får jag räkna försök igen istället. 3:e försöket efter senaste MA.. 3:e gången gillt sägs det väl.
Håller tummarna för Er alla.
Nä, det är fruktansvärt.
Jag hade så oregelbunden mens så jag visste inte riktigt när det tog sig. Så jag var på VUL med jämna mellanrum och kikade på ärtan. Tills det en dag inte fanns nåt liv.. Så det blev än mer påtagligt..
Är dock lite till åren så en viss oro finns ju att det inte tar sig mer, men så är det väl bäst att låta bli att tänka. De bad oss vänta lite efter senaste MA.
Kroppen haft vart med om en del. Upprepade MF ev pga en cysta på ena äggstocken. Opererade bort den, då sa gyn att det kunde dröja tills kroppen fungerade igen.
Vi hade tid till utredning om barnlöshet och pang så plussade vi. 2 mån efter op.
Men men nya tag nu... Spännande men så jobbigt med all väntan. Väntan på
ÄL och sen inte mens:)
Jag är väldigt tacksam trots allt att vi inte hann berätta för pojken hemma.
Det var som du skrev, tufft att vara som vanligt. De.märker ju liksom.. men tänk att behöva förklara en sådan grej.
Vi hoppas på ett bra avslut på.året nu istället...allihopa:)
Bim idag och mensen har ännu inte kommit. Känner verkligen inga symptom... spännande...
Trolig BIM i dagarna (oregelbunden cykel). Idag har jag känt att jag troligtvis ska få mens, så tänkte att det var kört denna månad med. Mer än ett år har gått sedan missfallet och sedan har inget hänt, har varit så jävla jobbigt! Har inte kunnat pricka alla månader. Men vilket år..har verkligen mått skit av detta vi båda.
Testade lite slentrianmässigt efter jobbet idag och räknade med blankt test som vanligt. Men det är svagt men tydligt POSITIVT! Ska hålla mig några timmar nu och testa igen. Kan det verkligen vara sant är vad jag tänker..
Enda skillnaden denna månad är att jag tog Munkpeppar fram till strax efter ägglossning.
Äl +10 idag. Tog just ett test nu på em efter både kaffe och vatten. Kan de vara sant?!?! :D
Jag plussade idag på BIM trots tokblankt för två dagar sedan. Jag är i shock!