• Anonym (Hur?)

Hur hitta en kille som inte är så intresserad av sex??

Jag är en kvinna som knappt har någon sexlust och har jag lust räcker det med missionären i ett mörkt rum.

Jag gillar inte alls oralsex eller ställningar som doggy. Känns som om att alla killar är sextokiga idag! Finns det någon för mig tro?!

• Svar på tråden Hur hitta en kille som inte är så intresserad av sex??
  • Anonym (Visst)

Visst finns det män som inte är så intresserade av sex, men det är nog inte så många. Hur gammal är du? 

• Anonym (Hur?)

Jag är 30. Dejtar en kille nu som inte är så intresserad av sex...trodde jag. Tills det dök upp att han ville ha oralsex och sånt som jag aldrig tyckt om. Vad gör man då?!

• Tecum

Att döma av alla klagomål från kvinnor på FL finns det massor av män som inte gillar sex (eller om de nu inte gillar sex med just de kvinnorna...?)
    Problemet för dig är nog att ytterst få killar vågar erkänna att de inte gillar sex så det är svårt att hitta någon på en datingsida. Men jag rekommenderar ändå att du är tydlig när du träffar någon, då slipper båda att bli besvikna.

Säg till din kille att du inte gillar oralsex. Svårare är det inte.

• Anonym (Hur?)

Har sagt att jag inte gillar oralsex. Sa det i början av dejtandet, men ändå så har vi det nu. Jag låtsas tycka om det...

Jag träffar bara på sextokiga män. Är inte ens lätt att hitta en snygg kille som jag tänder på, de flesta killar är rätt fula.

• Anonym (micke)
    Anonym (Hur?) skrev 2016-10-13 19:05:28 följande:
    Jag är 30. Dejtar en kille nu som inte är så intresserad av sex...trodde jag. Tills det dök upp att han ville ha oralsex och sånt som jag aldrig tyckt om. Vad gör man då?!
    Han  kommer nog inte ge sig utan vilja ha både oralt och diverse samlagspositioner
    Som upplagt för en låång uppförsbacke för dej.
    Tips från coachen:  Satsa på en äldre kille som redan levt ut sina perversa lustar på annat håll
    och nöjer sig med en yngre fräsch och tight tjej i sovrumsmörkret var 14 dag

• vigge

Jag är inte heller särskilt intresserad av sex har jag insett utan jag vill hellre ha ett förhållande, känner också att om det ska liggas räcker det väl med missionären naken i mörkret.

• Anonym (Hur?)

Ok en äldre kille, är de mindre sextokiga? Har bara så svårt att förstå dessa sextokiga killar?! Varför de inte nöjer sig med att komma via samlag?

• Anonym (Logiskt)

Alltså.
    Sex innebär njutning. Det är skönt. Folk mår bra av det. (För de flesta människor.)
    Det är jäkligt logiskt att den som tycker något är skönt vill ha mer, och det så ofta som möjligt. Och så heter det ju så fint att "omväxling förnöjer" så att bli avsugen ibland kryddar tillvaron helt enkelt. Punkt.

• Anonym (troll)

Är du på riktigt?

Svar på tråden Hur hitta en kille som inte är så intresserad av sex??