• kkboy97

Nakenbilder vad tycker ni?

Vad tycker ni om att skicka nakenbilder/klipp?
    Är det något ni tänder på?

Själv är jag ett stort fan av sk nudes, skicka gärna PM om du också är det.

• Svar på tråden Nakenbilder vad tycker ni?
  • absalon

På Nationalmuseum häckar ett flertal tjusiga nudisar på väggarna.

• Fjäril kär

Inte på random folk nej

Och nej till att få det utan att ha bett om det. Vad ska jag med nakenbild till när jag står i kön på Konsum liksom? Visa kassörskan?

Nakenbilder kan funka om det är rätt person som skickar och vid rätt tillfälle.

• Pussan
    Fjäril kär skrev 2016-10-15 09:45:20 följande:

Inte på random folk nej

Och nej till att få det utan att ha bett om det. Vad ska jag med nakenbild till när jag står i kön på Konsum liksom? Visa kassörskan?

Tvärtom - om det är rätt person så är det ju ännu mera upphetsande att få det vid ¨fel¨ tillfälle. I kassakön på  ICA, när jag sitter i ett möte osv.. så kommer det en närbild på en kuk som står rakt ut i ett par uppknäppta jeans...!! Härligt är det
  • Anonym (Rubenesque lover)
    absalon skrev 2016-10-15 09:31:11 följande:

På Nationalmuseum häckar ett flertal tjusiga nudisar på väggarna.

Peter Paul Rubens målade kvinnor precis som man vill ha dem.
  • Anonym (Kik)

Tycker det är väldigt upphetsande att få och skicka bilder samt nakenklipp. Blir kåt som fan av det och det spelar inte någon roll om jag får dom i matkön eller hemma i sängen.

• Anonym (rättratt)
    Fjäril kär skrev 2016-10-15 09:45:20 följande:
    Inte på random folk nej

Oj...både rätt person och vid rätt tillfälle :)...inga dåliga ramar. 
  • Fjäril kär
    Anonym (rättratt) skrev 2016-10-19 06:40:44 följande:

Oj...både rätt person och vid rätt tillfälle :)...inga dåliga ramar. 

Jag har fått många bilder sända till mig utan att jag bett om det och jag har helt enkelt lackat ur och tröttnat. Jag tänder inte på kukbilder från random folk, vad ska jag göra med den liksom? Fattar inte grejen.

Däremot om det skickas från en jag är attraherad av och känner och vi sitter och snuskpratar så absolut!
  • Anonym (rättratt)
    Fjäril kär skrev 2016-10-19 07:00:03 följande:
    Jag har fått många bilder sända till mig utan att jag bett om det och jag har helt enkelt lackat ur och tröttnat. Jag tänder inte på kukbilder från random folk, vad ska jag göra med den liksom? Fattar inte grejen.

Däremot om det skickas från en jag är attraherad av och känner och vi sitter och snuskpratar så absolut!
    Förstår...retades lite bara. Lät dock lite lätt omöjligt med de två "kraven" :)...svårt att veta om man är den typen som just du tänder på...men att börja visa fjongen bara sådär är ju väldans onödigt. Where´s the manner!?
  • Anonym (openminded)

tycker de e nice...hade en som jag messade med tidigare...träffades aldrig men hon gav mig många fina stunder...kändes ömsesidigt dessutom

• Anonym (Gillar det men...)

Jag gillar det men tycker att män överlag är tråkiga och har dålig fantasi med sina bilder. Så jag har tröttnat lite..

• jos79

Det verkar som att flera i tråden varit med om att skicka eller få bilder. Trodde inte det var så vanligt.
    Att ta bilder gör väl mer eller mindre alla men att visa dem för någon trodde jag var väldigt ovanligt.
    Är väl jag som är blåögd som vanligt...

• Gaskarl
    jos79 skrev 2016-10-23 22:34:13 följande:

Det verkar som att flera i tråden varit med om att skicka eller få bilder. Trodde inte det var så vanligt.

Att ta bilder gör väl mer eller mindre alla men att visa dem för någon trodde jag var väldigt ovanligt.

Med dom axlarna behöver du inte vara blyg.
  • Dasenhard

Har några stycken som jag kikar och byter bilder med och tjötar. Tycker det är ganska upphetsande att få bilder och att skicka lite tillbaka.

• Anonym (Amanda)

Tror det är väldigt vanligt! Har fått ganska många och ofta skickas de väldigt fort efter att man sagt hej. Förstår inte riktigt heller poängen med det. Men avslutar iaf "samtalet" ganska fort. Precis som Fjäril kär är jag inte intresserad av random kukar bara så där.
  • Anonym (e)
    Fjäril kär skrev 2016-10-19 07:00:03 följande:

håller med.
    förstår mig inte på män (för det är nästan alltid män) som skickat oombett. De verkar av någon anledning tro att en kukbild ska få alla världens kvinnor helt heta och vilja ha dem. 
    Jag kan tycka helkroppsbilder kan vara sensuella, men jag vill inte få dem från vem som helst och de ska heller inte vara sexfixerade, utan just sensuella. Vissa män verkar inte förstå skillnaden.
    Anonym (e) skrev 2016-10-24 07:16:37 följande:

håller med.

förstår mig inte på män (för det är nästan alltid män) som skickat oombett. De verkar av någon anledning tro att en kukbild ska få alla världens kvinnor helt heta och vilja ha dem. 

Jag kan tycka helkroppsbilder kan vara sensuella, men jag vill inte få dem från vem som helst och de ska heller inte vara sexfixerade, utan just sensuella. Vissa män verkar inte förstå skillnaden.

Jag tror många män blir upphetsande av att ta såna bilder och skicka, de struntar i vad mottagaren tycker. För jag har också haft sådana kontakter som fortsätter skicka fast jag inte ens svarar.
  • Fjäril kär

Well.. Det räcker med att svara ärligt på en sextråd här på FL och under sitt eget nick så resulterar det oftast i kukbilder i inkorgen.

Eller spela wordfeud en fredagskväll med någon random så kommer snart frågan om jag har snapchatt och om jag vill se kuken... :-/
    Fjäril kär skrev 2016-10-24 07:21:41 följande:

Well.. Det räcker med att svara ärligt på en sextråd här på FL och under sitt eget nick så resulterar det oftast i kukbilder i inkorgen.

Eller spela wordfeud en fredagskväll med någon random så kommer snart frågan om jag har snapchatt och om jag vill se kuken... :-/

Det är ju fan tragiskt och sorgligt!!!
Svar på tråden Nakenbilder vad tycker ni?