Nakenbilder vad tycker ni?
Vad tycker ni om att skicka nakenbilder/klipp?
Är det något ni tänder på?
Själv är jag ett stort fan av sk nudes, skicka gärna PM om du också är det.
Vad tycker ni om att skicka nakenbilder/klipp?
Är det något ni tänder på?
Själv är jag ett stort fan av sk nudes, skicka gärna PM om du också är det.
På Nationalmuseum häckar ett flertal tjusiga nudisar på väggarna.
Inte på random folk nej
Och nej till att få det utan att ha bett om det. Vad ska jag med nakenbild till när jag står i kön på Konsum liksom? Visa kassörskan?
Nakenbilder kan funka om det är rätt person som skickar och vid rätt tillfälle.
Inte på random folk nej
Och nej till att få det utan att ha bett om det. Vad ska jag med nakenbild till när jag står i kön på Konsum liksom? Visa kassörskan?
Nakenbilder kan funka om det är rätt person som skickar och vid rätt tillfälle.
På Nationalmuseum häckar ett flertal tjusiga nudisar på väggarna.
Säkert spännande men inget jag hade vågat.
Tycker det är väldigt upphetsande att få och skicka bilder samt nakenklipp. Blir kåt som fan av det och det spelar inte någon roll om jag får dom i matkön eller hemma i sängen.
Oj...både rätt person och vid rätt tillfälle :)...inga dåliga ramar.
tycker de e nice...hade en som jag messade med tidigare...träffades aldrig men hon gav mig många fina stunder...kändes ömsesidigt dessutom
Jag gillar det men tycker att män överlag är tråkiga och har dålig fantasi med sina bilder. Så jag har tröttnat lite..
Det verkar som att flera i tråden varit med om att skicka eller få bilder. Trodde inte det var så vanligt.
Att ta bilder gör väl mer eller mindre alla men att visa dem för någon trodde jag var väldigt ovanligt.
Är väl jag som är blåögd som vanligt...
Det verkar som att flera i tråden varit med om att skicka eller få bilder. Trodde inte det var så vanligt.
Att ta bilder gör väl mer eller mindre alla men att visa dem för någon trodde jag var väldigt ovanligt.
Har några stycken som jag kikar och byter bilder med och tjötar. Tycker det är ganska upphetsande att få bilder och att skicka lite tillbaka.
håller med.
förstår mig inte på män (för det är nästan alltid män) som skickat oombett. De verkar av någon anledning tro att en kukbild ska få alla världens kvinnor helt heta och vilja ha dem.
Jag kan tycka helkroppsbilder kan vara sensuella, men jag vill inte få dem från vem som helst och de ska heller inte vara sexfixerade, utan just sensuella. Vissa män verkar inte förstå skillnaden.
Well.. Det räcker med att svara ärligt på en sextråd här på FL och under sitt eget nick så resulterar det oftast i kukbilder i inkorgen.
Eller spela wordfeud en fredagskväll med någon random så kommer snart frågan om jag har snapchatt och om jag vill se kuken... :-/