Inlägg från: Anonym (Marlene) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Marlene)

Undrar hur en kvinna kan tycka om bukkake?

Anonym (Anna B) skrev 2016-10-19 14:05:51 följande:

Jag har som mest blivit sprutad på av sju killar samtidigt. Älskar det!!!

Längtar sjukt mycket efter att göra om det!

Ooo då fan har du fått kuksås . Var det gött ? Jag har haft en minibukkake några gånger med 2 killar som spruta ur sig det va häftigt men fler vore fett.
  • Anonym (Marlene)
    Pussan skrev 2016-10-19 21:51:53 följande:

Håller med, så häftigt att vara sexobjekt, runkobjekt, ug, utnyttjad..för det är nog jag som njuter mest ändå

O ja så häftigt. Ja har bara haft minibukkake 2 killar som fick runka av varsin sats i nyllet men tjejen här med 7 killar är ja sotis på det är nog maffigt. Jävlar vad kuksås alltså. Den sista killen vet väl knappt vart han ska sikta.
  • Anonym (Marlene)
    Anonym (Anna B) skrev 2016-10-25 09:57:56 följande:

Fick en ny upplevelse i helgen. Var i centrum på en GB. Slutade med att nio killar sprutade sina satser över mina bröst och mitt ansikte!!! Så sjukt häftigt!!!!

Lite öm i muffen fortfarande dock....

Du måste känt dig som en riktig slasktratt och en kladdkaka då . Hur känns det med så mycket kladd? Hade en minibukkake en gång med 2 välfyllda pungar som tömde sig och det kändes mycket bara det men nice
  • Anonym (Marlene)
    Pussan skrev 2016-11-26 23:02:34 följande:

Härligt Slynan! Och för att anknyta till ett tidigare inlägg så är det kladdkakans dag den 7/11 varje år. Nästa år ska jag försöka få till att bli riktigt glaserad över hela kroppen (åtminstone överkroppen) på just den dagen. Min våta dröm är ett fotbollslag som sprutar över hela mig, men det får väl bli en dröm...

Jaha va bra att du har koll på datumet där nästa år när stora glaseringsdagen är. Då blir det pistage från nötterna som ska ligga och vila mot hakan. Du skrämmer mig lite. Du verkar ha samma drömmar som jag otäckt egentligen haha.

Ett fotbollslag med sprutglada killar vore fint den tanken har jag haft många gånger eller ett hockeylag. När jag var runt 20 år då brukar jag fantisera om ett gäng lumparkillar i det militära som skulle ha mig som slyna och spraya säd på. Älskar och kolla på bukkake filmer medans vi har sex jag och pojkvännen och kommenterar gärna varje killes kaskad i rullen med beröm för att ge min hingst en sporre att leverera en stor sats han åxå.
  • Anonym (Marlene)
    Pussan skrev 2016-11-27 22:27:37 följande:
    Skrämmer dig lite? Nej, det tror jag inte va?
    Ett gäng lumparkillar är härlig tanke, man måste väl inte vara 20, tänk när de knäpper upp knapparna (det är väl knappar i uniformsbyxorna?) och halar ut en riktig ståkuk och sprutar över oss...vi kan väl ligga intill varandra?.... och få kaskader över oss, upp i fejan och över pattarna och magen....!
    Det får väl förbli en dröm i min ålder, men vi är nog rätt lika, jag tänder också på bukkake-filmer och har gärna en sån igång så Lover får se mig kolla på den när han kommer ur duschen och är redo att ge mig en omgång.
    Det vore underbart det om vi låg där och tog emot sädesärla efter sädesärla.
    Apropå bukkake så berätta min älskling härisist att han varit med ett par gånger i sitt liv på en sådan Runkbulle.kanelbulle.
    Blev riktigt kåt en gång när han mms ade mig 5 stycken mms när han var på jobbet en nattskift och de hade rast han och de andra killarna cirka 7 stycken. Han spelade in på mms i smyg vad de pratade om i matsalen. De var grova i munnen och pratade på att gruppsexa med en tjej och turas om att knulla och spruta ner henne,de talade på sina flickvänner och även om mig de gick över alla i det snacket. Han visste att jag nog gillade sånt så blev pulla den natten innan jag somna där hemma.
    Nästa gång vi hade sex sa jag allt till han nu skulle killarna på jobbet ditt vart med så man hade fått badat i sperma. Sånt blir dock ofta drömmar men är inte emot fler än en jag heller. Trekanter har jag haft rätt många iaf både med extra tjej och extra kille. Fin fint. Har ni sex med flera åxå ibland ?
  • Anonym (Marlene)
    Anonym (Anonym) skrev 2016-12-09 02:19:02 följande:

Jag dejtade en frisörska från kungälv för ett antal år sen, som var tokig i gangbangs och bukkake...tills hon fick ögoninfektion av en sats i ögat, efter det var det färdigsprutat...tror jag. Åtminstone färdigdejtat;))

Oj .undrar vad frissan din tänkte på när hon stylade frisyrer med vitt skum på folk. En sats i ögat är ingen hit. Själv har jag glasögon och dom får sitta på medans jag sprutlackeras av sperma. Enda nackdelen är om de första kaskaderna träffar glasögonen mitt på då ser man inte resten av sprutet. Men herregud va skulle det vara för ett mikroproblem och ta upp egentligen när folk svälter och är hemlösa och stackars människor som är bland krig och elände.. .skulle va kul och veta om frissan stängde av satser i fejan för all framtid eller ej..
  • Anonym (Marlene)
    Killekille34 skrev 2016-12-09 00:57:32 följande:

Det är härligt att spruta i ansiktet och munnen. Min tjej föredrar att alltid ha tungan ute så får jag lägga satsen på den sen sväljer hon och gapar stort och visar att det är tomt. Hon har prövat 3 killar en gång säger hon som sprutade ner henne och det var hett och det vill hon igen. Det lär ej va svårt att få till några kåtbockar och ställa upp på det . Det är sexigt med mycket sprut och bukkakefilmer det runkar man till ofta och har gjort i över 15 år.

Jag och tjejen tittar gärna på gloryhole eller gangbamg medans vi knullar.

Härligt att du har en tjej som vill ha sås. Det är kvinna det med plusmeny som ingår för en kille som vill avfyra fyrverkerier.
  • Anonym (Marlene)
    Pussan skrev 2016-12-04 00:40:08 följande:

Ja det är underbart att bara ligga och bli sprutad på. Har bara gjort det själv med som mest tre killar men två nakna brudar intill varandra....ännu läckrare!

Jo, jag har haft både en och två extra killar. Både med Lover och i tidigare förhållanden och det är grymt att känna sig som Gudinnan som de alla vill köra kuken i. Eller spruta på. Har också haft tjejsällskap, både ensam och tillsammans med en kille. Två tjejer är fint men jag tycker faktiskt inte lika upphetsande med två tjejer och en kille, det blir lätt att jag inte tycker att jag blir tillfredsställd när jag måste dela med mig. Ja jag är väldigt Ego, jag vet.

Riktigt häftigt med mms från din älskling, grovsnack är det som gör mig kåtare än allt annat, så häftigt att höra ett helt gäng killar berätta hur mycket jag ska få i fittan och på mig och över mig....

Äntliten pussan. Nu har det blivit bukkake. Igårkväll åkte jag och min sambo iväg 15 mil hem till en kille där det skulle ske. Vi skulle vara jag och sambon plus 2 killar. Vi ha pratat med bägge killarna i telefon och mejlat i veckor och dom vart jättegoa och trevliga och haft jobb och allt och inga skummisar. Vi fick kontakt på sajt först. Väl där blev det pommes och hamburgare först och några öl sen mätta och glada klev vi in i tv rummet .där tryckte killarna på en bukkake film på storbilds tvn sen började vi ha sex ganska fort. Blev tokknulla sen var det dags för kladdkakan . Ja tänkte på tråden på FL och log. Min sambo fick spruta först vi hade bestämt så och han hade sparat sig 5 dagar så hans loska var rejäl. Sen ställde sig de 2 killarna framför mitt ansikte från varsitt håll och de märktes de var vana .De runkade och kolla på varandra och blinka i ögonen och tajmade varann och sen kom 2 skott som hette duga herregud va det rann sperma. Sen började min sambo knulla mig igen bakifrån som de andra åxå fått göra före spruten. Blev tagen tufft av alla. Då var det nästan klart säger en av killarna . Helt plötsligt kommer en till in i rummet med en ståkuk i handen och tighta kallingar en rätt ung kille runt 22 kanske och säger ja behöver spruta åxå och jag säger kör hårt kom du goding och han runkar av en stor sats han med. Nu var jag smetig i nyllet kan jag säga.. min sambo och de andra visste om kille 4 såklart innan. Busar. Haha.

De andra var i vår ålder alla runt 35 till 43 men fick smaka lite ungtupp åxå. Han va dock den enda som aldrig knulla mig men han hade bra tryck i sprutan .fantastisk upplevelse och har längtat efter bukkake.
  • Anonym (Marlene)
    Pussan skrev 2017-07-09 23:18:14 följande:

Blev så upphetsad av din story så jag gav mig fan på att lyckas fixa till det i kväll. Är på en härlig sexsemester med Lover + 3 andra killar, som jag försökte berätta i en tråd som togs bort av någon anledning. Efter att ha läst din berättelse har jag hintat flera gånger idag att att ikväll skulle jag vilja ha alla 4. Innan har de turats om att knulla mig vid alla möjliga tider på dygnet. Helt öppet som tanken var och ibland med någon eller alla de övriga som åskådare

OCH de förstod och var så småningom med på att jag en kväll ville ha ¨alla på en gång¨ Det hade nog inte gått de första dagarna, men alla är rätt avslappnade nu när vi närmar oss slutet på den här härliga semestern Så vid 5-6-tiden kom vi alla upp i lägenheten, duschade och drack vin o jag jobbade på att ge alla så mycket uppmärksamhet så att de skulle bli riktigt sugna. 

Det fungerade! Jag fick först kuk i båda ändar, de turades om lite, så när alla var rätt upphetsade sa jag att ikväll vill jag att ni sprutar på mig allihopa. Jag låg i en låg soffa och de första kom rätt fort, en i ansiktet och en över låren o magen - nästan samtidigt faktist. Två kvar och en av dem är lite fotfetischist så han la en sats på mina bara fötter. Så var bara Lover kvar, han ville ha kuken i min mun lite till samtidigt som han njöt av att se sperman i mitt ansikte....och så drog han sig neråt och kom rakt upp på hakan, halsen och pattarna...och en del kom i håret, det blir lite jobbigt efteråt men det är det värt!

En härlig kick! kan jag säga att bli  så nersprutad.

Om jag kan få till det en gång till vill jag nog ligga på golvet och låta killarna stå över mig och spruta över hela mig...om man får drömma lite...

Hahaha gött. Ja det måste bli lite mer jobb å ta reda på med så spridda skurar som dom lade. Hoppas du fixa en bukkake.

Ja det var ashett. Nu är jag jävligt sugen på att ta in en tjej till i leken. Är ju bi så det skulle ej sitta fel. Vi har fått kontakt med en brud nu som vill vara med mig och ett par killar iaf. Hon mejlar mig så sexigt och skriver att antingen får boysen spruta henne i fejan och jag slickar ren henne och kysser henne eller tvärtom.

Blev så kåt igår när hon skrev så och mejlade lite bilder på sig. En 37 årig brud med kortklippt stylat rött hår och rakat på ena sidan och stylat och vaxat på andra sidan är hon. Bär alltid tighta jeans eller skinnbyxor eller jeanskjol kort skrev hon. Tror du det gör mig mindre sugen ? Ler
  • Anonym (Marlene)
    BellaBellaBella skrev 2017-07-25 05:54:38 följande:

Håller helt med att man kan göra sånt man inte går i gång på helt själv om ens partner verkligen tänder på det. Men för mig är kisslekar nästan ännubättre än 100 sprut :)

Det skulle vara fräckt att kombinera. Först bli nedsprayad av sperma sen renpissad efter. Har sett en del sådana porrfilmer och de tjejerna blir då inte uttorkade. Grymt.
  • Anonym (Marlene)
    Pussan skrev 2017-07-18 23:53:29 följande:

Ja det låter ju grymt, två brudar i mitten och ett gäng killar runt omkring! Vi kan slicka varandra lite här o där samtidigt som vi får i slasken och sen det ena sprutet efter det andra...

Du får hålla oss underrättade! Blir så kåt av dina inlägg

Tack blir kåt av dina åxå så jämt upp där.

Jag har ingen mer story med många att redovisa däremot kom den där tjejen vi träffade på nätet jag beskrev om sist igår på kaffe med dopp. Lite sex blev det. Hon tokred av min kille stenhårt både fram och bakifrån sen fick jag lite åxå i fittan . Han hade sparat sig 3 dagar och var sprutsugen så jag sa självklart ska du ge vår gästtjej en sats och han tömde en en stor sådan i hennes nylle. Sen blev det brudkyssar kan jag säga. Dock inte på bröllopsvis... nu måste vi få tag på boys och få till storsmacket. Vi har på g iaf. Nån ny historia du då ? Sex är livets krydda .
  • Anonym (Marlene)

Fan va gött fröken. Du är igång än och blir Råknullad av kåtbockar. Det är nog strax 2 månader sen min senaste trekant och den gick i den andan . Det var så plaskigt och sjöblött och härligt. Men för det mesta kör jag bara på i vanlig svenssontakt numera med min egna giftebock. Tur att han gillar och blanda in fler ibland. vi ska försöka få till ett tjejprojekt om nån månad. jag plus minst 3 donnor till så ska ska han fan få visa vad han duger till.. Härligt att du var mör som en palt efter ditt 5 mannarace.

• Anonym (Marlene)

pussan skulle ha detta inlägg ja postade nyss

• Anonym (Marlene)
    Pussan skrev 2018-09-29 00:32:20 följande:

Mmmm... härligt porrigt att bli sprutad i fejjan tycker jag. Hade en underbar lördag förra veckan med fem bockar som knullade mig näst intill svimfärdig och kom över hela mig. Mycket på hals och ansikte! Första gången jag hade fem på en gång, och var så kåt att jag blev helt darrig och knäsvag. Underbart, öm i hela kroppen nästa morgon...

Hej pussan. Hur går det blivit någon go bukkake på sista tiden? Ja måste berätta nått som hände igår. min kille hade kommit hem vid 2 från jobbet igår och började smsa att jag skulle få ordentligt med kuk när jag kom hem från jobbet vid 18 tiden. det va månader sen vi hade någon mer med i leken. ja tänkte bara va gött det blir hem och bli knullad helt enkelt och sen iväg på AW. när ja kommer hem står älsklingen i hallen med 4 killar till bredvid sig jag inte sett förut. då hade han jagat upp dom å lagt ner 2 månader i smyg på nätet och förberett. muskulösa 2 av dom och 2 normalbyggda . nu jävlar du älskling säger min sambo ska du få åka killskjuts. han vet ju så väl att ja gillar sånt här och vi gjort det förr. ja hoppar jämt in i duschen sa jag och duschar och börjar pulla upp lite. Jag hade liksom jobbat 12 timmar på vägrestaurangen och kände att det skulle bli skönt. men dom så nej du slampan det hinner vi inte med. då får det vara då åker vi hem. så då så jag fine killar lets go. Jag hade ju astighta byxor på mig så först ville dom smeka på dom och jag blev blöt direkt. sen avlöste det ena det andra och det blev en skön historia blev uppknullad på köksbordet och sen nersprutad i ansiktet på slutet. Och sen när dom gått så jag till älsklingen. Du är så full i fan du ska få igen var så säker. men fan vilka rutinerade orädda och erfarna killar du lyckats få tag på. inget tjafs bara hårt knull från början till slut. Jag fick 2 orgasmer av detta knullkalas. skulle du åxå släppt till direkt om du vart i min sits igår med helt okända killar ?hoppas du har många sköna stunder du med. blir kåt av dina stories. mvh Marre
  • Anonym (Marlene)
    Pussan skrev 2019-02-07 22:24:34 följande:

Härligt att höra av dig Marlene!...så j-a gott med en sån överraskning och du är så värd det för du verkar verkligen uppskatta det.

Läste igenom din story och blev så kåt så jag läste om den medan jag smekte mig och fortsatte när storyn var slut tills jag var nöjd....med både din och min egen omgång i tankarna... 

Jag har tyvärr inte haft något liknande sedan den gången i höstas/somras, det var ju full sommar i september fortfarande. Och det händer mer sommartid tycker jag, man är mindre påklädd och åtminstone jag känner mig sexigare när jag är lite brun och fin i linne och korta kjolar eller shorts. Känner mig mindre sexig i dunjacka och vantar, typ. 

Inte så att jag saknar något, jag får kuk nästan alla dagar och ibland både på jobbet och hemma, men det är mera så där ¨vanligt¨.

MEN, jag har börjat ladda för vår och sommar nu i dagarna med en ny tatuering på rumpan som jag hoppas ska uppskattas på playan. Min Lover drog häftigt efter andan när han såg den, så det verkar lovande. 

Ska visa honom din berättelse och hoppas att han tar efter.....

ps höll på att glömma din fråga längst ner, javisst hade jag lagt upp mig på bordet jag också. Knullas av helt okända är en extra kick tycker jag!

Kram på dig syster

O vad härligt att du fick pilla lite till min berättelse. När man är sådär Råkåt så är det enormt gött och bli hårt påsatt av pilska bockar. Det låter sexigt med din rumptatuering. Jag kan nästan fantisera lite när du skriver att du går i kört kjol eller shorts blir kåt av fantasin. Jag kan säga att jag blir kåt av sånt du skrivit åxå. Älskar grovt sexsnack. Man läser om en del som är tysta medans dom här sex och knappt törs och säga penis en gång. Jag vill bli kallad slaskfitta och slyna och allt och tur man har en kille som vet vad jag vill ha.

Jag ser fram emot vad du kommer vad med om i sommar och hoppas du berättar när du blir pumpad av boysen. önskar dig feta åkturer .

I helgen har jag bara haft ett par Goa knull med älsklingen igår kväll sent

Men jag har tänkt snusk.

Min älskling har vart på fotbollscup i helgen utomhus på grusplan, han har spelat i säkert 15 år nu. självklart var jag där och tittade. Det var kul tyckte jag och stå där vid sidan av planen i tighta jeans och skinnjacka och nyfriserad blev klippt i fredags, halvkort rödsvart hår uppsprayat och stylat och retas. Gissa om jag tänkte att det skulle vara härligt och bli påsatt av ett fotbollslag efter matchen. Jag blev inte lite sugen när man såg alla killar på plan.

Ärligt kände jag att det rann i trosan när jag tänkte lite för mycket på snusk.

Självklart prata vi om detta under sena söndag kvällen när älsklingen tog mig.

Kram syster. Jag gillar att skriva här med dig och ventilera snusk.
  • Anonym (Marlene)
    Pussan skrev 2019-03-25 22:43:26 följande:

Ja ett fotbollslag är ju en sån där klassisk våt dröm för slampor....jag är för gammal så det är kört för min del, men du kanske kan få till det?

Håller med, mycket dirty talk gör att det rinner till bra. Och det ska vara från båda, och gärna på sms innan t ex. 

Jo det är allt en dröm. Nja det skulle väl va ett fotbollslag i ett annat län då kanske annars blev man nog kallad BygdeHoran haha om man skulle gå loss och va centrumpelare i det här fotbollslaget. Det räcker gott att veta att de flesta av killarna ändå vet att jag är en sån där som gärna vill ha kuk. vem vet Vad min hingst berättar i duschen med dom.

Nja ja är inte 20 eller 30 år jag heller. inte 35 heller utan jag är vid detta där 40 strecket . Men egentligen är åldern bara en siffra. Du får satsa på ett veteranfotbollslag med 45 till 55 åringar. rutinerade boys som vet vad dom fick kuken till. Inget osäkert oskuldstvivel där utan hård påle in järnet ges.

Vad tycker du om parsex jämfört med 3 kanter os.v? parsex är inte så dumt det får bli nästa projekt tror jag. Få stå jag och en tjej till bredvid varann i en dubbelsäng och bli matad av två hingstar.
  • Anonym (Marlene)
    Pussan skrev 2019-03-27 22:16:40 följande:

Ja, det händer också att jag undrar vad killar säger och berättar om mig för kompisar. Skulle kanske vara kul att smyglyssna lite... nu satte du min fantasi i rörelse här! 

Jodå gärna parsex, och med byte. Men om jag får välja tar jag ju hellre tre killar för mig själv.

Idag blev jag kåt när jag var hos frisören. Tjejen som klipper mig är 35 år ofta svarta tights läderstövlar och kjol och jag är inte lesbisk aktivt men hon är riktigt snygg .och när man vart hos henne nu cirka 10 gånger så blir man ju mer och mer känd och mer och mer spontan i vad man pratar om. Idag pratade vi sex nästan hela tiden och jag berätta lite om olika sexstunder man haft.

Hon berättade att hon för ett halvår sen var hon på en dejt och när dom väl kommit hem efter en matbit och hånglar säger hon jag vill ha din kuk i mig.

Sen bara smäller det han trycker in kuken i henne bakifrån och bara råpumpar henne stenhårt i 10 minuter. Det smäller högt och daskar i hennes nya lägenhet. inte ett avbrott han bara pumpar stenhårt. Hon kom 2 gånger. Sen vänder på henne snabbt och säger vi kör på köksbordet. Där lägger hon sig och Han in med kuken och bara råkör i 5 minuter och sen utan och säga nått bara tar ut kuken och sprutar en jättesats rakt i hennes ansikte.

Jag blev våt när hon berätta. Hon så sen att hon blev så kåt då för han fråga inget .Bara raka rör hårda tag och inget snack. Jag berätta en del gosiga kladdiga historier jag med och hon kanske blev våt i fittan hon med för hon sa Gud vad härligt och Gud va gött när jag berätta lite bukkake minnen. Man kan bli nåt så här av sånt här snack. Och nu vet jag ju att min frisör är en riktig kåtslyna precis som jag gissade innan jag kände henne men bara av att jag såg henne första gången. Visst kan man ibland se på en person utan att känna den att den där är nog en riktig nymfoman ? Visst verkade hon träffat en duktig kille där som vet hur man knullat upp en tjej? hoppas du har det bra pussan.
  • Anonym (Marlene)
    Pussan skrev 2019-05-09 22:54:25 följande:

Ja, håller med din frisör. Det bästa är när båda är så helt överens, är lika kåta, att vi bara knullar på direkten. Förspel kan vara rätt tröttsamt tycker jag. Men det är nog en åldersgrej tror jag, på äldre dar är man lite mera säker och självsäker. I sexlivets första början ville man tro att killen tyckte att man var Livets Gudinna men i min ålder är man nöjd med att han är kåt...

Lite härliga äventyr i helgen. 4 kant ute på gården sambon och 2 killar till. 3 satser rätt i munnen och slyna som man är sväljer man.

Har åxå nu fått min frisör på kåtstigen. Hon ska komma hit till helgen och jag tänkte min älskling skulle få knulla på henne hårt och stadigt så får jag titta på och fingerpulla. Får vi tag på en kille till vore det fint så kunde jag få lite stake samtidigt.

Men frissan hon är singel och behöver kuk så fokus ska ligga på henne. Fast om vi får med nån av killarna som vad med i helgen blir det mera snusk. Tyvärr tror jag dom skulle uppåt Norrland och knulla kommande helg. Dom samkör ofta och åker runt och knullar där förstärkning behövs.

Riktigt skickliga hårdpumpande killar va det.

Jag retar min älskling med att säga det för då knullar han tuffare. man får va smart.

själv då nått kul ?
  • Anonym (Marlene)
    Pussan skrev 2019-05-09 22:54:25 följande:

Ja, håller med din frisör. Det bästa är när båda är så helt överens, är lika kåta, att vi bara knullar på direkten. Förspel kan vara rätt tröttsamt tycker jag. Men det är nog en åldersgrej tror jag, på äldre dar är man lite mera säker och självsäker. I sexlivets första början ville man tro att killen tyckte att man var Livets Gudinna men i min ålder är man nöjd med att han är kåt...

Ska åxå tillägga att självklart ska vi grilla och dricka vin innan äventyret börjar till helgen med fokus på den andra bruden.

På den här altanen där jag bor sitter vi många glada fyllekåta tjejer varje helg på sommarn .även om de flesta vänninorna ja har inte är med på mina äventyr är dom jävligt nyfikna.

Tur man har en så bra kille till partner som säger så här.

Det är så underbart att höra glada kvinnor gapskratta och prata snusk på altanen varje helg.

Det samma säger jag när hans killgäng från jobbet kommer med flera ölflak och grillar.

Jag är gärna med och severar dom mat och dryck i kort kort kjol och urringat
  • Anonym (Marlene)
    KLM33 skrev 2019-06-03 17:40:26 följande:

Jävlar vad porrig du är! Gillar skarpt. Får kåtslag när du uttrycker dig sådär... rakt och sexigt :)

OO tackar. Härligt. Jag älskar raka rör och står för att ja är en riktig slyna.

Hoppas du får lätta på trycket när du kåtade till.
Svar på tråden Undrar hur en kvinna kan tycka om bukkake?