• KLM33

Undrar hur en kvinna kan tycka om bukkake?

Anonym (Marlene) skrev 2019-06-03 17:28:01 följande:

Lite härliga äventyr i helgen. 4 kant ute på gården sambon och 2 killar till. 3 satser rätt i munnen och slyna som man är sväljer man.

Har åxå nu fått min frisör på kåtstigen. Hon ska komma hit till helgen och jag tänkte min älskling skulle få knulla på henne hårt och stadigt så får jag titta på och fingerpulla. Får vi tag på en kille till vore det fint så kunde jag få lite stake samtidigt.

Men frissan hon är singel och behöver kuk så fokus ska ligga på henne. Fast om vi får med nån av killarna som vad med i helgen blir det mera snusk. Tyvärr tror jag dom skulle uppåt Norrland och knulla kommande helg. Dom samkör ofta och åker runt och knullar där förstärkning behövs.

Riktigt skickliga hårdpumpande killar va det.

Jag retar min älskling med att säga det för då knullar han tuffare. man får va smart.

själv då nått kul ?

Jävlar vad porrig du är! Gillar skarpt. Får kåtslag när du uttrycker dig sådär... rakt och sexigt :)
  • KLM33
    Anonym (Marlene) skrev 2019-06-03 18:09:58 följande:

OO tackar. Härligt. Jag älskar raka rör och står för att ja är en riktig slyna.

Hoppas du får lätta på trycket när du kåtade till.

Tar tacksamt emot en hjälpande hand, det är jag säker på att du hade gillat ;)
  • KLM33
    Pussan skrev 2019-06-04 23:10:30 följande:

Mmmm det är fint att vara dam och ha mycket välhängt och mörat runt grillen! Man vill gärna möras lite själv....

Berätta hur? ;)
  • KLM33
    Pussan skrev 2019-06-04 23:20:31 följande:

Möras, dvs att jag som inte är så storväxt gillar att bli rejält manglad av en stor stöddig biff så att det känns i kroppen efteråt

Hur vill du bli manglad då? ;)
  • KLM33
    Pussan skrev 2019-06-04 23:31:26 följande:

Ja, så att han ligger ovanpå och pumpar på mig och i mig. Så att det känns efteråt

Låter helt underbart hett. Visst är du en hotwife?
  • KLM33
    Pussan skrev 2019-06-05 23:23:06 följande:

Oja

Svarar du på PM?
Svar på tråden Undrar hur en kvinna kan tycka om bukkake?