nidblödning vs mellanblödningar
Vet att det finns flera trådar om detta och har läst igenom många av dom XD men man vill så gärna skriva av sig lite och få svar..
jag hade senast mens 22/9 och fick en rosa flytning, inget direkt blod utan en flytning som var rosafärgad.. kände när de rann(ursäkta äcklet) och sen kom det på pappret när jag gick på toa efteråt.. det här hände äl+7. 1-2 dagar senare börjar jag att få extremt (!) ont i brösten så att jag måste hålla i dom när jag går över trösklar hemma nästan, va nära på börja gråta när min lillasyster kramade mig för de gjorde så ont.. bim-5 hade jag molvärk i 3 timmar kanske sen släppte de. nu har jag då ont i brösten, mår lite illa osv.. som jag har gjort sen äl ungefär.. illamåendet kom igår tror jag.. brösten är aningen bättre nu måste jag säga.. men till "frågan"...
Kan man ha "mellanblödning" bara 1 gång när man går på toaletten 7 dagar efter äl och sen inget mer? Eller är det större risk/chans att det är en nidblödning ? Någon som har haft någon av de?
Kan tillägga att jag inte hade haft sex på ett par dagar, så de va ingen sån blödning..