• lamasia

Kille 22 år och oskuld - ångest!

Jag är 22årig kille som är oskuld. Jag börjar få rikitig ångest över detta. Som kille är det ju så oerhörd konkurrens på diverse dejting sajter o liknande. Är man dessutom ganska blyg så blir det ju svårt. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Någon här som har något råd?

• Svar på tråden Kille 22 år och oskuld - ångest!
  • Anonym (Great)

Stressa inte, se istället till att hitta en tjej du verkligen tycker om på allvar så ska du nog se att det går bra.

Jag tog förresten min nuvarande mans oskuld när han var äldre än du, 25.

• Konstanze

Ta det lugnt. Ingen orsak till stress. Ligga ska du göra när du vill och inte för att du måste. Och det är inget måste. När du träffar den rätte/rätta så kommer allt falla på sin plats. (För en del är till och med sex inte alls något nödvändigt utan något man klarar sig helt utan).

• lamasia

Stressen ligger ju i att jag inte kan släppa tanken på att åren bara tickar på och helt plötsligt är man typ 40. Man har blivit den där snubben från filmen 40 year old virgin. Har blivit lite av en hangup för mig.

• Hasselmus

När jag och min man träffades var han oskuld. Då var han 26 år. Inget jag störde mig på utan tyckte det bara var gulligt och visade på att han är en fin kille som har ett hälsosamt sätt att se på sex. Vänta tills den rätta tjejen dyker upp, gillar hon dig på riktigt kommer det inte spela någon roll för henne .

• Spaceman

Kom tillbaka när du är 35. DÄR kan man snacka ångest....

Det är bara att fortsätta. Ut och träffa folk. Mycket nya människor hela tiden. Gör inte som jag och sitt hemma det mesta av tiden med en bekantskapskrets på högst 5 personer.

• Anonym (23)

Är själv 23 och fortfarande oskuld och okysst. Jag slutade bry mig om att ligga för länge sedan, har insett att det är lönlöst att hoppas och det är bara att acceptera det.

• Anonym (Inte omöjligt)

Min sambo var 21.
    Han fick till det ändå. Med mig.
    Kört är det inte.
    Du måste bara leta på rätt ställe och inte framställa dig själv negativt.

• Anonym (Typ samma)

Jag är 23 idag och jag förlorade oskulden förra året. Jag är kanske en 6/10 och inte den mest sociala killen så att träffa någon var inte det enklaste. Har fått till det 2 gånger sedan dess, krävs lite träning bara hur man ska föra sig osv :)

• asdfxc

kontakta vårdcentralen, säg att du har ångest så får det med högst sannolikhet SRRI utskrivet.

jag började ta det sen jag var 21, är 24 nu, fortfarande oskuld och bryr mig inte längre, pillerna funkar susen, jag tänker inte alls på det längre, har blivit helt ointresserad i tjejer överhuvudtaget. 

när jag tänker tillbaka så tycker jag mest det var konstigt att vara så besatt av att vilja knulla det motsatta könet innan, tycker sex verkar och ser konstigt ut och vill inte vilja ha det längre.

• Anonym (Krogen?)

Förstår att man vill få bort den grejen med att man är oskuld. Om man väl har haft sex sen en gång så blir det ingen sak man hänger upp sig på på samma sätt och då tror jag man slappnar av mer.

Jag var relativt "gammal" 19 år och känner igen tankesättet. 

Om du bara vill ha sex för att bryta isen liksom, och ha bättre sex sen, så är väl krogen ett bra ställe? Då är det bara försöka få en tjej hänga med dig hem, ett ons, så behöver ni aldrig mer ses. Då gör det inget om det blir "dåligt". Om ni är lite fulla så kommer man inte komma ihåg alla detaljer. 

Då är du iaf inte oskuld längre och då kanske du får lite bättre självförtroende genom det :) 

• Anonym (Jon)

Fyller 30 i januari och är fortfarande oskuld. Hoppas du lyckas tidigare än jag. Så här länge vill du inte vänta.

• Anonym (24år)

24 var jag. Träffade henne på nätet, och jag tror ingen av oss hade några intima planer från början. Vi bara råkade ha gemensamma intressen och så ledde det ena till det andra...

• Anonym (Man 49)

26 var jag första gången. Men det berodde knappast på att jag "valde att vänta"
    egentligen har jag alltid varit en sexgalning, hade redan vid 12 års åldern bibbor med porrtidningar under sängen ( Private var en höjdare;) hade hoppat på första bästa om någon helt utan krav eller kärlek erbjudit ett nyp, dock blev jag totalt skräckslagen av blotta tanken på att stöta på en tjej, för det förstod jag ju att ingen ville ha mej. Detta bottnade i att jag var hårt mobbad i skolan i 9 år och tappat all självkänsla. Det spelade ingen roll att jag efter skolhelvetet hade massor av polare, festade å hängde med brudar på partyn osv, jag hade min mentala spärr. När jag till slut träffade en så var det ganska nervöst, hon hade haft ett långt förhållande och hade en dotter på 4 år. Nerverna spökade och debuten blev ett fiasko, fick springa ut på toa å runka å ett antal gånger för att sedan komma tillbaka å försöka igen. Men det blev bättre med tiden å vi höll i hop i 5 år iallafall. Självkänslan har väl inte riktigt återhämtat sej sedan skoltiden, det är först nu när jag närmar mej 50 som den blivit lite bättre.

Så det där med självkänslan är allt, försök att bygga upp den utifrån, då följer insidan med, jag menar, klä dej snyggt, fixa håret, kanske ett snyggt skägg, chocka dej själv lite, men det måste vara som DU vill ha det, inte vad du tror att andra vill, då växer du nog och vågar ta steget.

• Anonym (Ta' t lugnt)

Ta det lugnt, allt löser sig. Jag var 27 år när det hände för mig och idag är jag 30 och haft mer sex än jag vågat hoppats på senaste åren.

"Leta" inte men bekanta dig gärna med tjejer som är Vänliga om du har möjlighet. Snälla tjejer kommer förstå om du skulle förklara och skulle vilja hjälpa dig om ni kommit varandra såpass nära att det börjar uppstå attraktion. Vänta så länge som möjjligt med att säga det dock;)

Bitches och allmänt dryga brudar kan bara göra livet jobbigt!

En dag kommer det problemet vara löst och du inser hur bagatellartat det faktiskt är - men förstår dig - när jag va i samma sits va det en rätt känslig issue.

• norda72

I början av februari fyllde jag 46 och har ännu inte haft några sexuella kontakter. Det är EXTREMT kan tyckas. Men det är väl lika bra i mitt fall, jag verkar inte palla några relationer över huvud taget. Men visst skriker kroppen efter sex emellanåt, men jag vet inte vad man kan göra åt det. Ta en dusch brukar hjälpa, så att man får coola ner sig lite. Bor ute på vischan och här finns inga ??objekt??, så att säga, bara de som är typ 30 år yngre. Har en del tillkortakommanden som gör mig ganska ointressant, bland annat förtidspension med en inkomst under 10 000 i månaden. Loser? Ja i högsta grad.
    När man är så här begränsad kunde man väl ha fått en normalstor utrustning åtminstone? Nej inte det heller, allt ska vara i miniformat numera...

Svar på tråden Kille 22 år och oskuld - ångest!