• Bmwz34

Är mitt embryo för litet?

Vad glad och lycklig över att du fick se ett hjärta! :) Jag var också på vul idag (pga tidigare missfall) och trodde jag var 6+6, men ingen hjärta syntes och läkaren trodde snarare jag var 5+4 baserat på storleken på fostret :( hade gärna också velat lugna nerverna med ett tickande hjärta!!

• Bmwz34
    Jojjo92 skrev 2016-10-20 08:41:41 följande:
    Fick du en ny tid för vul? Läkaren sa att jag kom i det tidigaste laget, hade jag kommit dagen innan hade han inte kunnat se något sa han. Du kommer säkert att se ett tickande hjärta på nästa ul! :)
    Tack för lugnande ord! :) jag ska tillbaka om en vecka, och då skulle han helt säkert kunna se sa han, förutsatt att det är en levande graviditet. Håller tummar å tår! Alla graviditetssymptom lever vidare så finns väl egentligen ingen anledning att tvivla förutom hjärnspöken då.. hur mår du, har du mycket symptom än?
  • Bmwz34
    Jojjo92 skrev 2016-10-24 08:14:34 följande:
    Har du haft ditt andra vul än? Jag fick en ny tid på torsdag, jätteskönt att få veta då! Jag mår lite illa på morgonen och är såååå trött men har annars inga klara symptom. Hade ömma bröstvårtor innan men det har försvunnit. :/ Hur är det själv?
    Ska också på mitt andra på torsdag! :) dör av nervositet och tiden går så himla långsamt..samtidigt som jag inte alls vill dit ens!! Jag mår illa mest hela dagarna men är vrålhungrig.. Får panik ena stunden när brösten inte alls ömmar, så går det något dygn å sen ömmar dom som sjutton igen. Rena känslomässiga berg och dalbanan! Är helt inställd på negativt besked på torsdag.. hur känner du det, är du hoppfull??
  • Bmwz34
    Jojjo92 skrev 2016-10-27 09:39:49 följande:
    Var precis på vul och fick ett positivt besked. Hjärtat slog och blev framflyttad 3 dagar så nu är jag bara 1 dag ifrån det jag beräknade. Känns så himla bra och nu vågar jag vara lycklig! Hur gick det för dig idag?
    Åh vad underbart skönt, grattis!! Jag fick också positiva besked idag, hjärtat slog precis som det skulle!! ?? knappt så jag kan tro det! Däremot tyckte han att embryot var något småväxt, ska vara mellan 7-12 mm i vecka 7 som jag förstått det, och vårt lilla var 6,5. Så det blir det till VUL om två veckor för att se så det håller takten och lägger på sej som det ska! Blir nästa kontroll för dej ordinarie UL nu?
Svar på tråden Är mitt embryo för litet?