Hjälp!? Vad tror ni?
Hej! Jag och min sambo har ätit minipiller dryga halvåret och tidigare ett år men p-piller. 2 oktober missade vi 2 dagar med piller (dumt, Jag vet). Under den "första" veckan kändes ett inget sen nu tror jag att det är vecka 2/3 (vet iaf att vi tidigast kan göra grav test den 24) men under denna och några dagar innan har jag känt mig jättesvullen i magen plus typ mensvärk. Och i natt drömde jag värsta mardrömmen och kunde inte somna om (inte drömt mardrömmar på typ 1 år). Och jag har inte bästa kondisen vanliga fall men jag blir jätteanfodd bara jag gör en rörelse. Känslan i magen är värst fram mot eftermiddagen/kvällen så känns det som jag skulle kunna sprängas. Jag har varit skendrektig en gång förut och då kändes det inte alls så här. Min kropp skriker verkligen att jag är gravid men vågar inte hoppas.
Tyvärr kan vi inte räkna med några siffor för att min mens är utesluten pga pillren sedan någon månad tillbaka.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-10-19 20:32
Vad tror ni?! Hjälp mig. Är vi gravida tro? Orkar inte vänta tills den 24e oktober gör gravtestet. Förlåt för stavning men är lite skakis
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-10-19 20:37
Haha dumt av mig, såklart är de jag som äter pillren men skriver vi gör för vi är ett sådant töntigt par