• Sussie11

Ruvare oktober 2016

Hej, första ivf försöket... överanalyserar och googlar alldeles för mycket.. välkommen att dela tankar och känslor i tråden.. själv är jag på rvd 7, tar lutinus (som jag avskyr) och försöker leva ett normalt liv..

Haka på!

• Svar på tråden Ruvare oktober 2016
  • shrigley
    chbw skrev 2016-11-07 06:06:16 följande:

BIM idag! Testdag om 1 vecka. Hoppas på att få ge kliniken samma besked som nu!

Ser ju starkt ut! :)
  • Humla85a

Stort grattis :D
  • Humla85a
    shrigley skrev 2016-11-07 06:50:31 följande:

Måste förbrukat 100 tester... men idag slog det över till 2-3 v! :)

Härligt :D Stort grattis!
  • Jadu

Wohoo grattis!!
  • SportySpice

Ruvardag 10 här och jag tänker tjuvstesta imorgon. Jag har TD först den 13/11.

En undran, någon som har genomskinlig flytning, typ samma som vid ägglossning? Jag hade igår, och hoppas inte det är en förvarning att mens är på g.

I övrigt har jag 0 symtom. :-/

• shrigley
    chbw skrev 2016-11-07 07:04:39 följande:

[quote=77112929][quote-nick]shrigley skrev 2016-11-07 06:51:30 följande:[/quote-nick][/quote]

Härligt! Det går framåt!! :) jag ska ta digitalt igen på onsdag eller torsdag o hoppas på omslag till 2-3 då :)

Håller tummarna för dig. Jag hade nästan gett upp hoppet, men så slog det om - och även symptomen. "Växtvärk" (?) i de nedre regionerna och tryck på urinblåsan, kan knappt sitta.
  • chbw
    synthetical skrev 2016-11-07 07:26:23 följande:

Stort grattis :)

Tack!! :)
  • chbw
    shrigley skrev 2016-11-07 12:20:24 följande:
    Håller tummarna för dig. Jag hade nästan gett upp hoppet, men så slog det om - och även symptomen. "Växtvärk" (?) i de nedre regionerna och tryck på urinblåsan, kan knappt sitta.
    Tack!! Jag funderar på o ta det andra digitala imorgon redan.. Cb+et blev ju så pass starkt idag.. Vad skönt att det slog om, och symtomen började visa sig igen! Jag får riktigt ont ibland och tror jag ska börja blöda, men inget än. Jag är ju väldigt känslig kring livmodern i vanliga fall så misstänker att det är därför jag får så ont till och från.. Jag väljer att tro att det "bara" är växtvärk :) mått lite illa också senaste två dagarna o ömmandet i brösten går upp och ner :) 
  • chbw
    SportySpice skrev 2016-11-07 08:32:54 följande:

Ruvardag 10 här och jag tänker tjuvstesta imorgon. Jag har TD först den 13/11.

En undran, någon som har genomskinlig flytning, typ samma som vid ägglossning? Jag hade igår, och hoppas inte det är en förvarning att mens är på g.

I övrigt har jag 0 symtom. :-/

Uppdatera med testresultat! Jag håller tummarna :) Är ju många som inte får symtom alls förrns långt efter bim! 
Svar på tråden Ruvare oktober 2016