Blödning idag missfall?
Jag plussade ett jätte svagt plus förra lördan 8/10, på söndag tog jag ett test med veckoindikator som visade Gravid 1-2, i torsdags 13/10 började det komma rosa på pappret och kom och gick så jag gjorde ett till test i lördags eftermiddag och visade fortfarande Gravid 1-2, jag hade bara rosa fram till i måndags då det blev lite mer som blodliknande flytningar och idag va jag jätte orolig och åkte till gynakuten, jag har INGEN aning om när jag ska ha min mens då den är väldigt oregelbunden så kan lika gärna vara så att det va väldigt tidigt förra veckan å jag ska ha mensen nu men jag fick göra ett kisset rov hos gyn, notera tydligt att jag hade varit och kissat 5 min tidigare än när sköterskan ville att jag skulle göra ett kisseprov, jag hade även druckit väldigt mycket vatten och provet blev jätte ljust och dom fick det som ett negativt test, jag blev helt förstörd och åkte hem, ca 3 timmar senare när jag hållt mig 2 timmar så tog jag ett nytt test å det visade positivt, jag har dock fått en blödning nu idag som en mens. Har molande värk men inte mer än så och inga klumpar, hur tusan kan man få veta nu? Jag tror inte jag kan göra VUL för tror det är alldeles för tidigt, någon som varit med om nåt liknande??? Helt utom mig av oro.