Inlägg från: Anonym (Luna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Luna)

Testa sex med en annan kvinna?

Hej!

I många år varit nyfiken på att vara med en annan kvinna. Vet bara inte hur?

För några år sedan så kysste jag en tjejkompis, tyckte det var ganska mysigt och blev besviken när hon drog sig tillbaka. Brukar även känna en attraktion till tjejer som jag ser.

Men hur hittar jag en kvinna att testa att kyssa och smeka och så? Har en pojkvän som vet om detta och han uppmuntrar det. Både jag själv med en tjej och en möjlig trekant, jag är intresserad av båda.

Om någon har tips vart jag kan hitta någon kvinna att bli vän med som kanske skulle vilja testa med mig eller liknande så hade jag varit väldigt tacksam.

• Svar på tråden Testa sex med en annan kvinna?
  • Anonym (Luna)

Tack för era svar. Och unga är vi, och han är snygg, jag själv inte lika.

Och bor tyvärr nära Göteborg, inte Stockholm. :)

Testa att bara kyssa din vän och se hur du reagerar. Tjejen jag kysste var min bästa vän.

• Anonym (Luna)

Yas; vi skulle inte varit anonyma här, annars hade vi kunnat gå på dejt, haha!

Kalle; Män har sin charm, det ska inte förnekas. Men kvinnor kan vara oerhört vackra. ;)

Wench85; vårat sexliv är nästintill oexisterande nu, ett år in i förhållandet, så kan det hjälpa att bara berätta om det hade det ju varit trevligt!

Svar på tråden Testa sex med en annan kvinna?