• Kärleksbarn00

Vi som plussat efter IVF hösten 2016

Hej!
    Tänkte vi kunde samla alla som plussat och följas åt under resan mot slutmålet <3

• Svar på tråden Vi som plussat efter IVF hösten 2016
  • typjag

RUL idag och allt såg finfint ut. Vi ska få en liten pojke <3 är så lyckliga!

• Humla85a

Hallå alla!

Hur står det till med er och era bebbar?

Här rullar det så sakteliga på. V 23 nu. Känner pyret buffa runt i magen så gott som dagligen. Varje dag som går känns som en seger.

• Juliii86
    Humla85a skrev 2017-03-12 19:28:28 följande:

Hallå alla!

Hur står det till med er och era bebbar?

Här rullar det så sakteliga på. V 23 nu. Känner pyret buffa runt i magen så gott som dagligen. Varje dag som går känns som en seger.

Här är det bra och vissa dagar mindre med hemska värk annars mår jag fint :) Bebisen mår också braSolig Åh så mysigt att du känner av bebisen, längtar också få göra det. Har bara känt av lite smått men vissa gånger har jag blivit fundersam om det var tarmarna. Är just nu i vecka 15 (14+5).
  • Filli89

Hej! Det rullar på här med, trots omständigheterna som varit. Men vår flicka mår bra och kämpar på, aktiv är hon oxå så mkt hon sparkas o boxas där innan undrar jag ibland vad hon har för sig haha. V26 på onsdag.

• Lee***

Gick in i vecka 28+0 idag. Mår bra förutom att jag inte orkar med samma tempo, börjar känna mig tung. Sover lite dåligt på nätterna ibland. Köpt en gravid kudde som jag skall hämta idag.

Men annars mår jag väldigt bra. Känner av bebisen en del men inte jätte jätte tydligt o då blir jag lite orolig, moderkakan i framvägg.

Kommer jobba till 1 vecka innan bf om jag mår bra, men kommer trappa ner i maj.

• Humla85a
    Juliii86 skrev 2017-03-12 19:40:07 följande:

Här är det bra och vissa dagar mindre med hemska värk annars mår jag fint :) Bebisen mår också bra Åh så mysigt att du känner av bebisen, längtar också få göra det. Har bara känt av lite smått men vissa gånger har jag blivit fundersam om det var tarmarna. Är just nu i vecka 15 (14+5).

Vad kul att höra att allt går bra Jag kände inte bebben förrän i v21 första gången. Och imorgon går vi in i v24. Men jag har en doppler också som jag lyssnar med lite ibland. Så otroligt skönt för nerverna!
  • Humla85a
    Filli89 skrev 2017-03-13 05:34:13 följande:

Hej! Det rullar på här med, trots omständigheterna som varit. Men vår flicka mår bra och kämpar på, aktiv är hon oxå så mkt hon sparkas o boxas där innan undrar jag ibland vad hon har för sig haha. V26 på onsdag.

Åh vad glad jag blir för er
  • Humla85a
    Lee*** skrev 2017-03-13 13:25:19 följande:

Gick in i vecka 28+0 idag. Mår bra förutom att jag inte orkar med samma tempo, börjar känna mig tung. Sover lite dåligt på nätterna ibland. Köpt en gravid kudde som jag skall hämta idag.

Men annars mår jag väldigt bra. Känner av bebisen en del men inte jätte jätte tydligt o då blir jag lite orolig, moderkakan i framvägg.

Kommer jobba till 1 vecka innan bf om jag mår bra, men kommer trappa ner i maj.

Oj jobba så länge! Själv planerar jag att gå två månader innan bf

Jag har också moderkakan i framvägg, känner pyret mest på morgonen, precis när jag vaknat. Men när jag inte känt nått så är dopplern guld värd må jag säga.
  • Lee***
    Humla85a skrev 2017-03-13 16:29:44 följande:

Oj jobba så länge! Själv planerar jag att gå två månader innan bf

Jag har också moderkakan i framvägg, känner pyret mest på morgonen, precis när jag vaknat. Men när jag inte känt nått så är dopplern guld värd må jag säga.

Jag har ett rätt lugnt sittastillande jobb utan stress. men ibland vet jag inte om jag kommer att kunna jobba så länge. Men jag jobbar så mycket jag orkar o ta sovmorgon /ledigt när jag känner.

Vi var också inne på att evt skaffa doppler, men var rädd att det skulle skapa ett större oro om man har svårt att pricka rätt
  • hope88

Grattis till lyckade rul ni som gjort detta nyligen:) Sån magisk känsla!!

Svar på tråden Vi som plussat efter IVF hösten 2016