Min sambo vill att jag ska ha sexiga kläder på mig VARJE gång vi har sex. Pallar inte..
Jag och min sambo har ett bra sexliv, även om det blivit mindre med åren och särskillt efter barn (har fått två barn tätt, dom är nu 1,5 år och 5 mån), så gör vi våra bästa för att ändå försöka få till det 1-2 ggr i veckan när barnen sover och vi känner oss pigga/sugna!
Men till problemet, min sambo gillar sexiga kläder (främst äkta latex) och leksaker, jag gillar verkligen också det och gillar att känna mig sexig! MEN han vill att jag sätter på mig något VARJE gång vi har sex. Varje gång innan vi har sex så frågar han om jag inte kan gå och hämta något och ibland vill jag bara ha sex UTAN att behöva korva in mig i någon tajt latexklänning.. säger jag att jag inte orkar/vill/pallar så ser han ledsen ut och ofta sätter jag på mig fast jag inte ens ville från första början. Ofta säger jag även att "kan vi inte bara ha sex utan något extra" och då säger han något i stil med "men det är väl inte så jobbigt" så börjar vi bråka och båda tappar lusten helt. Jag är verkligen SÅ TRÖTT (jag tar alla nätter med barnen då vi kommit överens om detta då jag har lätt att somna om och han ej kan det) och anstränger mig verkligen för att bara orka ha sex, dont get me wrong, jag blir alltså kåt och vill ha sex, men vägen dit är redan jobbig då slappa i sängen lockar egentligen mer efter en dag med två små barn och allt vad det innebär.
Problemet är inte att han inte tänder på mig utan detta, för det vet jag att han gör då han säger det hela tiden och visar det tydligt, han vill bara ha det extra härligt för ögonen helt enkelt.
Om han är extra snäll en dag och hjälper till extra mycket hemma (dvs tar huvudansvaret för barn och hem) så VET jag att han förväntar sig att jag ska sätta på mig sexiga kläder senare på kvällen. Detta gör mig tokig då det alltid finns en baktanke med att vara snäll och hjälpa till.
Han vill att jag spontant ska ta på mig detta men jag får aldrig en chans då han ALLTID nämner det innan jag ens hinner tänka tanken.
Jag vet inte hur vi ska göra då han inte fattar det jobbiga och jag inte vill ställa upp VARJE gång. Det är ändå jag som måste kränga på mig tajta latexkläder, skor osv..
Vi har försökt att prata om detta men leder bara till bråk varje gång.
Är det jag som är knäpp och BORDE ställa upp på detta (då jag också ibland tänker - men VAD är set som jag tycker är jobbigt egentligen!?)?och gör det till ett större problem än vad det är?? Eller borde han chilla och vara nöjd när han får det (då JAG vill)?