• morriis

"du är vad du äter"

Någon mer som tittat på programmet nu ikväll på 3an?
    Såg det nyss och (inget illa mot stora personer) mådde riktigt illa. Förstår för det första inte hur hon kunde äta så mycket. Och jag mår dåligt för jag är livrädd för att bli så stor.
    Någon mer som sett det och börjat träna under tiden som ni tittat på programmet eller tänkt om?

-> Jag menar absolut !inget! illa mot större personer! Vill inte att det ska bli några som helst missförstånd!

• Svar på tråden "du är vad du äter"
  • pattisza

Visst tänker man till lite när man ser på det programmet. Jag är större nu än jag någonsin trodde att jag skulle kunna bli efter graviditet, är på väg ner nu.

Skulle aldrig göra det själv, men har inte svårt att förstå hur man kan äta så. Socker och fett är vi naturligt sugna på som överlevnads instinkt, vissa har detta starkare än andra. Kolhydrater är dessutom beroendeframkallande så ju mer du äter desto mer vill du ha.

Tror inte hon i programmet någonsin hade kunnat föreställa sig att hon skulle kunna bli så stor när hon var yngre heller.

• morriis

Nej det tror inte jag heller att hon tänkte när hon var yngre. Började själv träna för en månad sedan. Förhoppningsvis har jag gått ner i vikt då jag slutat äta pizza, dricka coca-cola och sådant. Visst tar någon godisbit ibland men nu är det slut med det också.

Tyckte hon på tv:n var extremt modig eller hur man ska förklara det, som först var med på tv om det. och sen att hon var så duktig och följde allting och gick ner 10 kg. Yey Cindy

• lightswillguideyouhome

jag såg det precis och tänkte om. imon börjar mitt nyttigare liv.

• Anonym

Jag känner också lite avsmak av allt hon stoppat i sig...men till en viss del kan man väl förstå. Men 8 stora latte om dan, varför? Verkar ju som hon har tid att stoppa i sig.

• morriis

lightswillguideyouhome: mitt nya liv började för en månad sedan, men nu komemr det absolut bli väldigt väldigt nytt. Inget godis, ingen fet mat, ingenting och en massa träning och motion

• morriis

Anonym: ja 8 latte om dagen. det var ganska mycket. och att hon åt kladdkaka och sådant till frukost. visst det har väl hänt att man ätit något gotte till frukost någon gång, men inte varje dag :-/

• cosmo00

Jag hoppas att min viktnedgång går som jag vill fick en son för 5 mån sedan

• morriis

Hehe ja det måste vi ha haft. Först höll jag på att spy när jag såg allt hon ätit under veckan. Och sen flög jag ner på golvet och började träna med min ab slide. Huh. Så i morgon blir det att träna som en galning här hemma i lägenheten. Haft städning och allting därtill som träning nu i 3 dagar. Det är ju iofs också bra. Men nu blir det verklig träning. Hade velat ut och gå men värsta snöovädret här

Svar på tråden "du är vad du äter"