BF juli 2017
Plussade idag och har BF den 3 Juli enligt uträkningar!
Andra barnet, vår son är 7,5 år så det blir en liten sladdis ;). Men så är det när man vill gå färdigt högskolan och få jobb innan :P

Plussade idag och har BF den 3 Juli enligt uträkningar!
Andra barnet, vår son är 7,5 år så det blir en liten sladdis ;). Men så är det när man vill gå färdigt högskolan och få jobb innan :P

och så gör brösten ont. Ha ha ha snacka om att hjärnan styr mycket, innan testet var jag säker på att få ett minus igen och kände inget och nu känner jag mycket. korkade hjärna ;)Hihi ja det där med att gräva i kylen efter något att tugga på men inget för matig känner jag igen. Min mage känns uppsvälld idag och jag har svårt att böja mig i mina arbetsbyxor vilket är lite jobbigt när man bara är i vecka 5.
En annan sak som jag kom att tänka på, Jag jobbar på förskola och är ganska nyanställd ????????. Undrar hur chefen kommer att ta det?Hoppas hon tar det bra!
Hej allihopa
Funderar på det där att berätta för sin chef... Kommer ni berätta tidigt så att de har förståelse för att ni behöver smita pga möten och kanske inte kan prestera hundra varje dag eller väntar ni tills vecka 12?