Inlägg från: MsJ |Visa alla inlägg
  • MsJ

BF juli 2017

Hej allihopa,

Jag hoppar in i denna tråd. Plussade på tidigt gravtest igår och ett mycket svagt streck på vanliga gravstickor. Ska göra ett digitalt cb imorgon eller på tisdag Har använt NC och denna säger att jag är i v 3+4. BF 17 juli.

Jag är så nojjig att jag bara inbillar mig fast de tidiga testen inte kan bli tydligare. Mer som har dessa känslor?

Har ont i magen, periodvis mensvärk och ömma bröst, sover inte bra på nätterna!

Stort grattis till er alla och tack för en bra grupp!

• MsJ

Hej allihopa

Funderar på det där att berätta för sin chef... Kommer ni berätta tidigt så att de har förståelse för att ni behöver smita pga möten och kanske inte kan prestera hundra varje dag eller väntar ni tills vecka 12?

• MsJ

Hej

Känner mig jätteorolig och nedstämd idag. Har haft molvärk sedan jag plussade men igår och idag har jag inte känt någonting. Minskad ömhet i brösten. Jag har inte haft blödningar men både igår och idag har jag haft bruna flytningar. Tempen ligger dock fortfarande högt.

Kan detta vara missfall? Bör jag kontakta Mvc?

Vore jättetacksam för svar!

• MsJ

Jag ska låta tiden gå över helgen och sedan ringa de mvc på måndag! Då får kroppen lite tid att ge ev mer signaler. Jag håller tummarna. Tack för svar!

Svar på tråden BF juli 2017