Inlägg från: sjmw |Visa alla inlägg
  • sjmw

BF juli 2017

Hej. Nyss plussat. Bf början av juli. Lite chockad, då jag inte fått mens sedan jag sluta med p-piller i mars. Men glad! Och samtidigt livrädd då min förra graviditet, förra året, var tuff och hade en traumatisk förlossning.

Tog ett test då jag mått så dåligt de senaste dagarna, vilket jag INTE gjorde med sonen..

Går gärna med i Facebookgrupp

• sjmw
    Gameofthrones123 skrev 2016-11-02 18:08:53 följande:

Ajdå på vilket sätt dramatisk? Mina har varit långa och när min senaste kom ut så var hon helt blå och med takypne så de sprang iväg med henne nästan direkt sen fick hon ligga med cpap ett par dygn.. det var jobbigt och jag är lite rädd att det ska bli så igen

Blev igångsatt pga havandeskapsförgiftning och när de tog vattnet så följde navelsträngen med ovh sattes i kläm mellan öppningen och litens huvud. Så blev urakut snitt. Snabbt upp på operation och så blev jag sövd. Fick träffa sonen förns han var 4 timmar och allt var svårt att ta in. Men sonen mådde bra när han kom ut! Var inte alls påverkad på något sätt.

Kommer försöka få planerat snitt denna gång
  • sjmw
    Trohoppkärlek91 skrev 2016-11-04 09:57:26 följande:

Hej!

Hittade denna tråd.. jag har 4 dagar kvar till bim men har haft en så konstig känsla i kroppen denna månad med molande mensvärk ända sen äl, lätt illamående mm. /" började misstänka att jag var gravid. Tog ett test idag visade såhär, ser ni något streck eller är de bara jag som inbillar mig? Vi har inte försökt så aktivt med att pricka äl eller så men skulle vi vara gravida blir vi jätteglada. Vad tror ni? Vi har inga barn sen tidigare.

Kram på er och hoppas på lite hjälp från er i denna nya värld. Kanske ärver så att jag bara inbillar mig?

Hoppas bilden funkar.

Tycker det var rätt tydligt plus :) grattis!!!
Svar på tråden BF juli 2017