BF juli 2017
Hej jag e gravid har bf 7/7
Hej jag e gravid har bf 7/7
Hej på er e det någon av er som har lågt blodtryck? Jag har 90/67 och 107/69
Lovar att de e karusell i skallen
Har bf 8/7
Hej allihopa & grattis till er ? jag är 26, min sambo 25. Är i v.6, enligt app bf 3 juli.
Äntligen gravida med vårat första barn efter 14 månaders försök, skulle börja våran ivf behandling 16 november. Men så hände detta ???? Så sjukt glad. Men som sagt, nu är man ju otroligt rädd för missfall..
Otroligt uppblåst och extremt ömma bröst. Lite mensvärk till och från, men som nu har blivit bättre.. Sover inte många timmar per natt, vaknar tidigt och är relativt pigg ändå.. Tar en c-vitamin varje morgon också, kanske är därför ????
Ska bli så spännande att följa alla & hoppas att allt kommer gå bra för oss alla ????
Hej gänget!
Jag plussade för en vecka sen, gjorde vul i tisdags och är i vecka 6+2, väntar alltså mitt första barn till början av juli. Jag har ömma bröst (större bröst), svullen mage, illamående, kissar konstant, gasig, dålig sömn och extrem trötthet konstant (sover om dagarna och är bara heeelt matt), det konstiga är att jag har haft det såhär i 3 veckor redan, fast att jag bara är i vecka 6? trodde därför innan vul att jag var längre gången. Har ni andra fått så mycket och starka symptom så tidigt? Eller kan det vara så att jag egentligen skulle vara längre gången men att graviditeten stannat vid v 6 och därför är embryot i den storleken? blir orolig :(
Ni som har barn sen tidigare vad e det för ålder på dom och när är dom född (månad)
Jag har 2 barn 6 & 4 år sen tidigare 2 & 4 Juli är dom född 2 år mellan och denna plutt är beräknad till 8/7
Sambon har oxå 2 sen tidigare men dom e stora 24 & 16 så han får en sladdis
Oj så många nyplussare! är jag ensam om att vänta 3e barnet? Mina symptom är illamående (har hållit i sig ca 3 månader vid dom andra graviditetern) ömma bröst (gör riktigt ont i bröstvårtorna om man rör dom) kissnödig ofta. Svårt att sova och megatrött irriterad och sur mest jämt. Väldigt känslosam. Lite svullen mage men kan döljas utan problem, är ju bara i v 6 (5+3) ingen utom sambon vet och han är inte den pratsamma typen så babblar ur mig på fl.
Ska nog ringa bm nästa vecka och boka tid!