Ammi88 skrev 2016-11-11 03:23:25 följande:
Plussade i tisdags och ska testa med digitalt imorgon. Har normalt sett väldigt oregelbunden mens på grund av PCO så vet inte riktgt vilken vecka jag är i, men från vad jag kan räkna ut så är jag i v. 5-6. Nästan konstant molande värk, ont i ländryggen, mycket illamående (så fort magen börjar bli tom), ömma bröst och sjukt trött i kroppen. Är relativt aktiv av mig i vanliga fall och både rätt stark och uthållig, men nu får jag typ mjölksyra av att gå upp för en trappa... Hoppas det lägger sig snart så man kan njuta lite mer ????
Är fortfarande lite orolig att jag inbillar mig eftersom PCO kan göra att man har svårt att få barn. (Kanske visade testet fel?) Också sjukt orolig för att jag ska få missfall...
Är det dags att boka tid med BM?
/28 år, första barnet
Vi verkar vara lika långt gångna du och jag. Vi verkar ha väldigt lika symptom också, väntar också på att få "börja njuta". Har läst att det kan vara så här i flera veckor till.. :(
Det är väldigt sällan att man får ett missvisande positivt svar på gravtester men testa du en gång till :) själv tog jag 3 stycken för att vara säker.. haha!
Har bokat tid hos bm, ibland kan det vara ont om tider så lika bra att boka. Brukar ha första mötet i v7-9 ungefär för att diskutera levnadsvanor och bra mat osv...
Och grattis! Du är säkert gravid :)