BF juli 2017

Blir visst en julibebis här också ???? någon mer som väntar barn nr 3?

Här är det barn nr.3!
Av någon anledning blir mina smileys till frågetecken....
Här är det också barn nr3. Mina är födda -14 och -15 :)
Ja enligt testerna så väntar vi visst också nr 3 :)
Hej. Nyss plussat. Bf början av juli. Lite chockad, då jag inte fått mens sedan jag sluta med p-piller i mars. Men glad! Och samtidigt livrädd då min förra graviditet, förra året, var tuff och hade en traumatisk förlossning.
Tog ett test då jag mått så dåligt de senaste dagarna, vilket jag INTE gjorde med sonen..
Går gärna med i Facebookgrupp
Haha jag tror med att det är en kille.. kollade på den kinesiska gravidkalendern idag också och fick det "bekräftat" ;)
Den stämde på mig på båda mina killar innan.."ska" även bli kille nu enligt den.
När jag blev gravid i mars och förra månaden visade den att det skulle bli flicka....
På nåt sätt börjar jag tro att det kan ha varit så..kanske därför jag fick missfall, jag kanske inte kan få flickor?
Bara en spekulation..men denna gång har jag en känsla att detta frö kanske stannar.
Hej! Plussade förra veckan..är i vecka 5+3 med andra barnet????
Någon annan som så här tidigt vill äta konstant???????
Hej
Känner mig jätteorolig och nedstämd idag. Har haft molvärk sedan jag plussade men igår och idag har jag inte känt någonting. Minskad ömhet i brösten. Jag har inte haft blödningar men både igår och idag har jag haft bruna flytningar. Tempen ligger dock fortfarande högt.
Kan detta vara missfall? Bör jag kontakta Mvc?
Vore jättetacksam för svar!
Är det bara jag som redan börjat fundera på namn?? Jag har en dotter som heter Nora och funderar på om det blir en lillasyster så kanske det blir en Nova.. men det kanske är för likt? Haha funderar så det knakar
Jag har en namnlista i telefonen som jag skrev innan jag ens blev gravid hahah!!
Nova var jättefint men jag själv skulle nog tycka att det blir för likt:)
Hur mår ni allihopa? Jag är så galet trött särskilt på dagarna, sitter och pluggar på dagarna när barnen är på dagis och det går sååååå trögt haha jag fattar liksom knappt vad jag läser längre.. Går in i vecka 7 imorgon.
Jag är också otroligt trött. Illamåendet smyger sig på på mornarna. Vaknar alltid på natten pga växtvärk så jag måste ta en alvedon. Men illamåendet är värst för jag känner mig konstant åksjuk...?! Så himla konstigt. Skulle vilja ta åksjuketabletter haha
Jag får inte heller i mig kaffe så jag sitter och dricker massa grönt té istället.
Nej, det har jag inte. Kan man köpa det receptfritt? Tänker att jag borde prova nånting iallafall. Jag jobbar väldigt nära mina kunder och imorse när jag satt på jobbet kämpade jag verkligen för att inte spy, haha!
Grattis alla nytillkomna. Mår så illa och spyr som en gris. Har ingen matlust heller, vad äter ni som mår illa för mat?
Jag tar lergigan comp, lergigan och primperan men det funkar inte så bra tyvärr. Mår illa dygnet runt och även när jag sover...
Känner att jag behöver berätta på jobbet då jag mår så här och nu varit hemma och inte orkat jobba några dagar...någon som berättat på jobbet så här tidigt?
Vad härligt för er som redan fått se eran lilla bebis!! För snart 3 år sedan var jag gravid med min dotter och fick första ljutraljudey på min födelsedag och har denna gång ungefär samma bf (plus minus några dahar) och ska åter igen på första ul på min födelsedag!! Haha tycker det är rätt fantastiskt