Inlägg från: MiniCatti |Visa alla inlägg
  • MiniCatti

BF juli 2017

Hej alla!

Plussade idag, bim -7. Detta blir 3e barnet för oss och jag har inte fyllt 30år än... kan inte fatta att det är sant!

Min kille är borta i några dagar och jag vill berätta när han är hemma igen. Så jobbigt att hålla det hemligt och inte säga nåt när vi pratar i telefon typ varje kväll! Haha men jag ska tänka ut nåt roligt sätt att berätta det på medans jag väntar på att dagarna ska gå :)

Jag vill gå med i fb-gruppen, hur gör man? Är så dålig på fb :S

Kööööör bara!
  • MiniCatti
    Drömmenomfler skrev 2016-11-10 09:40:05 följande:

Ni som har barn sen tidigare vad e det för ålder på dom och när är dom född (månad)

Jag har 2 barn 6 & 4 år sen tidigare 2 & 4 Juli är dom född 2 år mellan och denna plutt är beräknad till 8/7

Sambon har oxå 2 sen tidigare men dom e stora 24 & 16 så han får en sladdis

Jag har två pojkar, 10 och 1 1/2 år gamla. Stora född i maj och lilla född i juni. Den tredje som jag väntar nu ska komma i juli :) sommarbarn!
    Kööööör bara!
  • MiniCatti
    Newbie84 skrev 2016-11-15 15:51:34 följande:

Grattis alla nytillkomna. Mår så illa och spyr som en gris. Har ingen matlust heller, vad äter ni som mår illa för mat?

Jag tar lergigan comp, lergigan och primperan men det funkar inte så bra tyvärr. Mår illa dygnet runt och även när jag sover...

Känner att jag behöver berätta på jobbet då jag mår så här och nu varit hemma och inte orkat jobba några dagar...någon som berättat på jobbet så här tidigt?

Jag lider med dig. Jag mådde så under förra graviditeten. Kände att jag behövde berätta för chefen i vecka 10, var tvungen att gå hem tidigare ibland pga illamåendet.

Det som jag inbillade mig funkade ibland var lergigan och sea band på från morgon till kväll.

Kunde typ bara äta yoghurt och sånt man nästan kunde dricka. Håller med ovanstående om att tugga, blä!
    Kööööör bara!
Svar på tråden BF juli 2017