Inlägg från: Mamma1986 |Visa alla inlägg
  • Mamma1986

BF juli 2017

Hejsan.. Hoppar gärna in i denna gruppen med ???? väntar vårt fjärde barn i juli . Vet inte riktigt datum än men ska på vul i nästa vecka ??

• Mamma1986

Händer inget när jag trycker på länken ang gruppen ???? fler som har det " problemet "

• Mamma1986
    Sommarbebis2017 skrev 2016-11-18 10:19:40 följande:

Hej alla

Hoppar in här jag med. Beräknad 5 juli om allt går vägen. Ett missfall i bagaget i september men blev gravid igen rätt snart. Någonstans skall jag ha ett gammalt konto här, men lyckas banne mig inte komma in på det längre så jag har detta tillsvidare. Detta är iaf min fjärde graviditet och pappans första barn. Har fått 3 barn med en tidigare man.

Har 2 vaginala förlossningar och ett planerat snitt med mig. Relativt lätta graviditeter.

Väntar också mitt fjärde :)
  • Mamma1986
    Sally8585 skrev 2016-11-18 18:43:07 följande:
    Skicka gärna era namn här så lägger jag till er alla :D
    skickat pm till dej :)
  • Mamma1986
    mimmivp skrev 2016-11-20 13:06:10 följande:

Hej

Jag är gärna med i er grupp. Plussade med min trea för en vecka sen!!! ah, känner typ ingenting och jag som mådde så illa supertidigt med mina pojkar, 

Ska ni göra kub?

kramar

Jag kommer görs kub . Dock första gången jag gör det . Inte gjort det dem andra gångerna .. Ska du?
  • Mamma1986
    Sally8585 skrev 2016-11-18 22:00:59 följande:

FACEBOOK GRUPP SKAPAD! (hemlig). Skriv ett mail till mig här med ditt namn och beskrivning av profilbild så lägger jag till dig i gruppen på facebook! Lättare att hålla kontakten där :D Välkomna!

Jag har pmat dig med mitt namn häromdagen. Vet inte om du fått det ?:)
  • Mamma1986
    Johannablom skrev 2016-11-23 05:25:46 följande:

Jag plussade igår, efter 2 år utan p-piller! Vilken känslan, helt ofattbart. Hade nästan gett upp hoppet.. Borde vara i vecka 5, så nu hoppas jag att det här går vägen! :)

Grattis till pluset
  • Mamma1986
    Eyra skrev 2016-11-25 18:47:08 följande:

Hoppar också in här! :) I vecka 8+1, beräknad bf 6/7. Vilket känns helt fantastiskt för oss eftersom vi fått besked tidigare om att vi inte kan få barn på egen hand och första sonen kom till via IVF, eller ja ICSI tillochmed. Och nu gick det spontant på andra försöket!! :D

Till er som har tröga magar; har ni provat kiwi? Min mage var helt uppblåst och totalkörd tills jag fick sug på kiwi, som kanske blev något av en craving (jag måste ha c-vitaminbrist, vill bara ha juice och frukt) och med ett par kiwifrukter om dagen är magen bra igen. Säker fiberrikt och bra. :)

Grattis :)
  • Mamma1986
    Svelin skrev 2016-11-27 05:56:40 följande:

Ni som har lite äldre barn när kommer ni berätta för dem? Jag vill att barnen får veta innan vi berättar för släkten, men jag vill inte att hela samhället vet för tidigt. Jättesvårt detta tycker jag! Hur gör ni andra??

Tror vi kommer berätta efter kub
Svar på tråden BF juli 2017