Inlägg från: Treansresa |Visa alla inlägg
  • Treansresa

BF juli 2017

Äntligen kan jag ansluta mig hit! V 4+4 så v 5. Plussade svagt igår och med digitalt idag.

Känns helt sjukt då det blir en liten sladdis för oss och varan första gemensamma. Vi har totalt 5 barn tillsammans och skulle inte ha en till men barnen växer och tiden ändras.

Fick dock ett tidigt MF förra månaden så kan inte slappna av helt. Men jag väntar ett barn och inte ett MF.

• Treansresa
    waattos skrev 2016-11-10 20:59:59 följande:

Har inga direkta symptom! Lite lite illamående ibland och lite tröttare. Men inget annat :)

Kul att läsa om fler som inte har så mycket symtom. Själv har ja brösten ibland o illamående i bland.
  • Treansresa

Ojoj inatt har jag haft ett ilandsproblem. Sover bara på sidan och de gick inte för brösten gjorde så ont haha. Så har vaknat såfort jag rullat över på sidan:) haha känns så härligt att känna något:)

• Treansresa
    Beebii skrev 2016-11-12 06:52:38 följande:

Oj så många nyplussare! är jag ensam om att vänta 3e barnet? Mina symptom är illamående (har hållit i sig ca 3 månader vid dom andra graviditetern) ömma bröst (gör riktigt ont i bröstvårtorna om man rör dom) kissnödig ofta. Svårt att sova och megatrött irriterad och sur mest jämt. Väldigt känslosam. Lite svullen mage men kan döljas utan problem, är ju bara i v 6 (5+3) ingen utom sambon vet och han är inte den pratsamma typen så babblar ur mig på fl.

Ska nog ringa bm nästa vecka och boka tid!

Är det en stängd grupp? Annars kan vem som helst gå med? Fb vänner kan ju se att man joinar och bli nyfikna. Bara tipsar!

Väntar också nummer 3 fast första gemensamma. Känns som första haha
  • Treansresa

[quote=77130089][quote-nick]Svelin skrev 2016-11-13 20:37:35 följande:[/quote-nick]Haha! Jag har aldrig haft så här mycket gravidhjärna innan!! Jag tappar ord, säger fel oftare än vanlugt och tänker helt fel. Senaste felet jag gjorde var i denna gruppen då jag skrev att barnen snart är 10 och 8 år. Egentligen är den äldsta snartb10, men den yngsta fyllde nyss 7. Helt ute och cyklar ju. Det roliga var att jag hamnade i en diskussion med sonen om hans ålder och jag var övertygad om att han var 8, men han förklarade att han är ju 7 och går i ettan. Hahaha! ! Hur ska detta gå???!!! :D[/quote

Haha skrattade så ja nästan grät åt ditt inlägg. Har lyckats med ungefär samma sak. Till mitt försvar tror jag att jag räknat hur gamla barnen är när bebis kommer haha. Du gjorde säkert samma. Haha sonen måste ha undrat vad du tänkte med!

• Treansresa
    mimmivp skrev 2016-11-20 13:06:10 följande:

Hej

Jag är gärna med i er grupp. Plussade med min trea för en vecka sen!!! ah, känner typ ingenting och jag som mådde så illa supertidigt med mina pojkar, 

Ska ni göra kub?

kramar

Jag ska inte göra men då är ja 27 och erbjuds inte här
  • Treansresa
    Svelin skrev 2016-11-27 05:56:40 följande:

Ni som har lite äldre barn när kommer ni berätta för dem? Jag vill att barnen får veta innan vi berättar för släkten, men jag vill inte att hela samhället vet för tidigt. Jättesvårt detta tycker jag! Hur gör ni andra??

Jag har också funderat på det. Våra bor vv så är rädd att.berättar vi för tidigt kommer det komma ut till respektive ex och då spridas vidare.

Målet. Var att kunna vara tyst till efter Rul men det beror helt på hur jag lyckas dölja magen och det känns omöjligt då ja redan svällt :(
Svar på tråden BF juli 2017