Inlägg från: Juuksela |Visa alla inlägg
  • Juuksela

BF juli 2017

Hoppar in här jag med :)

Väntar mitt 3:e barn är i vecka 6(5+5) bf 26 juli 2017

Denna graviditet kom som en liten chock inget planerad men den är så välkommen ändå ??

Jag är 22 år och sambon min blir 25 i mars :)

Våra barn blir snart 5 & 3 år ??

• Juuksela
    Lilltrollet skrev 2016-11-29 10:01:23 följande:

Är det någon som är med i Facebook-gruppen som vill bjuda in mig om den är helt hemlig? Jag pm:ar min mejladress i så fall. :) Har pm:at de jag hittat i tråden här som startat gruppen/grupperna men de verkar inte vara så aktiva här.

Va för grupp ?

Dom jag är med i kan man nog bjuda in sig själv på
  • Juuksela
    Lilltrollet skrev 2016-11-29 17:27:40 följande:
    Jag läste att det fanns en hemlig grupp så den kan jag inte leta fram. :)

(Har inte gått ut med graviditeten så vill inte vara med i en grupp som bara är "stängd")
    jaha okej, vill inte heller gå ut med det än förrens riskveckorna har passerat 

du får görna bjuda in mig också i gruppen om du kom in ? 
    är det på facebook du menar?
  • Juuksela
    Lotta92 skrev 2016-11-29 21:49:52 följande:

Plussade för några veckor sen och beräknad BF juli 2017?????????? Som vi har försökt att bli gravid och äntligen hände det????????

Stort grattis :)
  • Juuksela
    Lilltrollet skrev 2016-11-29 21:09:38 följande:

Ja, Facebook ja :) Pm:a mig din mejl så kan jag bjuda in.

Skickar dig ett meddelande här vad jag heter på fb så kan du lägga till mig ?
  • Juuksela
    ivf februari skrev 2016-11-30 21:49:32 följande:

Hej alla här. Jag har genomgått en ivf och är nu i v7. Har beräknat 24 juli. Så spännande att det är fler som går ut med att man är gravid så tidigt.

Stort grattis :) , har jag räknar rätt så har jag bf 26 juli :) , går in i vecka 7 idag ( 6+0 )
  • Juuksela
    anna0902 skrev 2016-12-01 10:46:34 följande:

Hej! Hoppar in här. Har en dotter på 2,5 år, därefter fått tre mf och är nu gravid i vecka 10 (9+3), hoppas att allt ska gå vägen. BF 3/7 enligt senaste mens. Är 29 år och maken 31. Vi berättade för de flesta redan vecka 6, känns bättre även om vi får missfall igen att andra förstår varför vi inte mår bra, plus att det är skönt att kunna tacka nej till olika sorters mat utan märkliga förklaringar.. Har mått väldigt illa sedan vecka 7 vilket på sätt och vis är bra då jag blir påmind hela tiden om att jag fortfarande är gravid, även om det såklart är lite jobbigt också. Det som hjälper bäst är att äta djungelvrål och filmjölk (var för sig). :)

Grattis :)
Svar på tråden BF juli 2017