Inlägg från: AnnnaEm |Visa alla inlägg
  • AnnnaEm

BF juli 2017

Ansluter mig! Vi hade den senaste mens första dag den 6/10, vilket gör att bf är den 13 juli! Plussade första gången 13 dagar efter ÄL.

Vår första, bor i Östergötland och vid bf är vi 20 respektive 22år! Jag studerar till lärare och sambon jobbar :) 

• AnnnaEm
    Beebii skrev 2016-11-08 21:07:28 följande:
    Hej och grattis! Vi har bf kring 12 juli och känns inte helt säkert än! Lång väg kvar men hoppet säger att det kommer gå bra!
    Åh då har vi ju bf princip samtidigt! Vad kul!! Grattis!! :D
  • AnnnaEm
    Beebii skrev 2016-11-08 21:45:29 följande:
    Å va kul! Alltid kul att hitta fler med samma datum! Jag hade äl 19 oktober när var din (om du vet)
    Ja men verkligen!! Den 18 oktober hade jag äl! :) 
  • AnnnaEm
    LollohZ skrev 2016-11-09 02:41:30 följande:

Hej! Hoppar in är med! Vi plussade i måndags! Vi har bf 4/7-17 , och gick in i v.7 idag :) första barnet för både mig och blivande sambon vi är båda 21 och bor strax utanför Växjö :) finns de några andra blivande föräldrar runt Växjötrakten ?:)

Åh grattis!! Vi är från Halmstad men bor i Linköping just nu, men himla kul att se någon annan lika ung som också väntar på sitt första :)
  • AnnnaEm
    Sofie1986 skrev 2016-11-09 14:29:18 följande:

Hej alla! Igår kväll satt jag i soffan och trodde jag skulle dö, fick sån smärta i bröstet och tryckte rejält upp mot halsen. Blev livrädd. Men satt mig upp riktigt och det avtog. Halsbränna antagligen men redan? Herregud.
    Imorse nät jag gått ner i Soffan mådde jag äckligt illa. Fy. Kom aldrig nått men usch.
    Jag äter ju inget socker alls nu 3 veckan avklarad. Men ändå kan jag inte ha mina byxor längre. Spänner i magen.
    Vad fan kan hända i kroppen på en vecka?
    Mage, svullen, halsbränna och extrem illamående som dyker på mig.
    De andra 2 graviditeterna va ju allt problemfritt.