Inlägg från: Bodrum |Visa alla inlägg
  • Bodrum

BF juli 2017

Hej!
    Hoppar också in här om jag får. Väntar 3:e barnet 24/7, men har haft 2 MF och 1 MA senaste 18 månaderna, så är lite orolig att det inte ska hålla hela vägen. Sist jag fick MF (i våras) trodde man att det var utomkvedshavandeskap och jag opererades, lite oklart var graviditeten egentligen satt trots detta, så ska på VUL nästa måndag. Nog lite för tidigt för att få se något hjärta då (v6+0), men får iallafall se om det sitter på rätt ställe.

• Bodrum
    Sabiinan skrev 2016-11-17 18:10:26 följande:
    Ja :(!! På fredag nästa vecka så ska jag in och ta tabletter så att det kommer ut. Det innebär att spermien och ägget har mötts men det har inte blivit fler celler, det har inte blivit något foster. Men kroppen tror att man är gravid.
    Åh, vad hemskt! Var med om ett MA i juli förra året och då fortsatte moderkakan att växa så att jag hade massa gravsymptom, kräktes etc trots att fostret var dött. Vet hur hemskt det är. Så ledsen, skickar en varm kram och hoppas att allt går bra med tabletterna.
  • Bodrum
    Sopp skrev 2017-11-14 10:59:44 följande:

Har nyligen plusat med tredje barnet, bf 26 juli. Det här kommer låta så dumt, men jag trodde inte det skulle gå så fort (1a försöket) och nu nästan hoppas jag att det inte tar sig som det ska de närmaste veckorna. Jag får lite panik, hur ska vi orka? Och får jag någonsin gå ut o träffa vänner igen?!

Säger som föregående. Du ska nog leta dig till en annan grupp med BF 2018. Vi har alla fått våra bebisar. Lycka till!
Svar på tråden BF juli 2017