• Anonym (Kl)

Är kille och Har så sjukt små läppar (bild)

Hej! Är kille och jag har har så sjukt små läppar, har läst att de flesta anser att det är rätt oattraktivt och att det är jobbigt att kyssa någon med sånna läppar, jag älskar själv att hångla så ibland får jag så sjukt stort komplex över dom - finns det något jag kan göra åt dom så att de åtminstone ser normala ut? oi68.tinypic.com/ejueki.jpg

• Svar på tråden Är kille och Har så sjukt små läppar (bild)
  • Anonym (J)

Svar på din fråga: ja man kan fylla dem. Ser naturligt ut om man går till rätt person.

Men om jag får säga en till sak så vill jag bara att du ska veta att du ser jättefin ut! Inga som helst problem att hångla med sådana läppar.

• Anonym (Noooo!)

Nej för fasen, inga fel att ha små läppar.
    Det är absolut inte bättre att kyssa någon med stora, skippa det.

• Kkghvg

Ja man kan göra fillers. Jag och mina vänner föredrar person som inte har så kallade "white boy lips".... men men några verkar tycka om det...

• Nyfikna72

Alla är olika, det är nog bara försöka inse det. Det farligaste som finns är att börja inbilla sig vad andra tycker och sen gå på det som nån slags sanning.

• LauraPalmer

Äh, släpp det där komplexet. Det är inget fel på små läppar, varken på killar eller tjejer. Dom går lika bra att hångla med som fylliga. 

• Anonym (q)

men nej, gör inget som du ångrar! börja inte krångla med filers och grejer

• Anonym (D'archangel)

Tjejerna kommer inte tycka om dig mer, men andra killar kommer att tycka att du är ett freak.

• Anonym (Ytlig)

Nu kommer jag att låta väldigt ytlig. Jag är inte det mer än i ett avseende. Jag tycker det är väldigt avtändande med män med fylliga läppar.

Dina är ju perfekta! Förstör dem inte!

Svar på tråden Är kille och Har så sjukt små läppar (bild)