• Sannis92

Missfall? Gravid? Eller slump?

Hej! Jag och min man har en dotter på 9 månader och inte så att vi försöker bli gravida igen men inte så att vi försöker förhindra de heller utan händer de så händer de har vi sagt, håller inte koll på ägglossning osv, där i mot så har jag en app som man skriver i när man fått mens o när den sluta o då kommer de automatiskt baserat på de varje månad när jag har ägglossning fram, vi hade sex 13 oktober och när jag sen kollade appen så såg jag att de va på en av mina fertila dagar. Skulle ha mens 1-2 november men den kom 26 oktober, och är idag inne på dag tre och de är inprincip slut, och inte varit som de brukar även om de varit mens så är de betydligt mindre mängd och nu efter 3 dagar är de slut och brukar normala fall ha mens minst 7 dagar och mens cykeln brukar ligga på 30-31 dagar men nu bara på 26. Kan de va att jag ändå är gravid eftersom det var så konstigt den här gången? Eller är de bara slump att den va annorlunda mot vad den brukar? Vad tror ni? Någon med erfarenheter?

• Svar på tråden Missfall? Gravid? Eller slump?
  • InaLo

Om din dotter bara är 9 månader så har förmodligen cykeln inte kommit i rätt fas en. Min cykel har ändrats något efter varje barn.

• Sannis92
    InaLo skrev 2016-10-29 10:12:15 följande:

Om din dotter bara är 9 månader så har förmodligen cykeln inte kommit i rätt fas en. Min cykel har ändrats något efter varje barn.

Den har varit som en klocka sen hon va 2 månader gammal. Som jag skrev, därför jag blev så chockad nu men så mycket som kan påverka klart, stress osv
Svar på tråden Missfall? Gravid? Eller slump?