Behöver råd
men gud! Stäng ute honom totalt ur ditt liv! Det där kan aldrig bli bättre det förstår du väl? Han är väl troligen skadad av sina tidigare problem men det ska ju inte drabba dig och dina barn!
men gud! Stäng ute honom totalt ur ditt liv! Det där kan aldrig bli bättre det förstår du väl? Han är väl troligen skadad av sina tidigare problem men det ska ju inte drabba dig och dina barn!
karlen bor ju inte ens hos dig, ditt hem =dina regler.
Men dumpa kräket, du kommer bara få fortsätta att kämpa så här hela tiden.
tänker även så här: Tänk om ni fortsätter ihop, kanske väntar med att flytta ihop tills alla barn är utflugna. DÅ kan han bete sig precis hur som helst och ingen, ingen kommer se vilken tillvaro du hamnar i för det är bara ni två. Då kan han supa om han vill, förväntar sig säkerligen att du sköter allt hemma osv och han kommer fortsätta att behandla dig som en dörrmatta, vilket han redan gör, men det kommer bara eskalera.
Jag vill inte vara negativ men det finns inget förmildrande i något du har skrivit i tråden TS. Kan inte för mitt liv tro att du vill leva så där
Känner att jag måste bli stark och klara av att lämna han. Inser nu hur dum jag varit. Vill ju inte att mina barn ska bli inblandade men min dotter har redan gå igenom det. När han var full så skrev han sms till henne och höll på. Vad skulle hända om han bodde här. Kan ju bli farligt!!
Tror inte han kommer ta mej på allvar om jag gör slut. Jag har ju varit så dum och tagit tillbaka honom gång på gång.