• Miickan

hoppas på bebis i nov!

Hej ! Jag är 26 & min man är 30 ! Vi har försökt skaffa barn i 10månader nu !
    Denna månaden köpte jag Äl tester , rsfu & även graviditetskollens , fick inget utslag med än svaagt ! Kände tydliga stick i sidan längst ner i magen + molvärk i svanken. Kanske va äl känningar ? Brukar inte känna av de ! Hade enligt kalder ägglossning den 21a okt , Har bim 4nov så är väl äl+8 nu dä!? Hade rejäl mensvärk den 27e så ja mådde illa ! Igår & idag har jag små molvärk i svanken utåt sidorna ! Tog ett Tidigt gravtest från gravidkollen , såklart minus ! Men de e tidigt ! Det konstiga är att jag jag brukar aldrig känna av innan jag får mens.. har någon nån erfarenhet av gravidkollens tester ? Jag fick absolut inget utslag av dom :(

• Svar på tråden hoppas på bebis i nov!
  • eelinh
    Miickan skrev 2016-10-30 09:57:13 följande:

Kanske inbillar mig att ja ser en svag skugga?

Jag ser också något! Men du har ingen orginalbild? :)
  • Miickan
    eelinh skrev 2016-10-30 10:00:39 följande:
    Jag ser också något! Men du har ingen orginalbild? :)
    Man ser det bara med blotta ögat :( så kass kamera ;(
  • eelinh
    Miickan skrev 2016-10-30 10:07:27 följande:

Man ser det bara med blotta ögat :( så kass kamera ;(

Okej, men det är tidigt så jag skulle absolut inte ge upp hoppet. Köp ett annat märke och testa med imorgon eller övermorgon, det sägs att graviditetskollen är sega.

Jag fick också konstiga streck denna månad med både tester från NC och graviditetskollen, blev jätte glad och förhoppningarna steg, sen kom mensen 1 dag sent :/

Jag vill inte göra dig ledsen, men försök att inte bli allt för glad innan det syns tydligt. Men som sagt, det är ju iaf nånting på testet :) var det inom tiden strecket kom? Och var det kvar efter testtiden?
  • eelinh
    eelinh skrev 2016-10-30 10:12:16 följande:

Okej, men det är tidigt så jag skulle absolut inte ge upp hoppet. Köp ett annat märke och testa med imorgon eller övermorgon, det sägs att graviditetskollen är sega.

Jag fick också konstiga streck denna månad med både tester från NC och graviditetskollen, blev jätte glad och förhoppningarna steg, sen kom mensen 1 dag sent :/

Jag vill inte göra dig ledsen, men försök att inte bli allt för glad innan det syns tydligt. Men som sagt, det är ju iaf nånting på testet :) var det inom tiden strecket kom? Och var det kvar efter testtiden?

Fast nog är det någonting där iaf!!
  • Axe

Du är gravid. Fick lika svagt men digitala var också positivt!

• Miickan
    eelinh skrev 2016-10-30 10:12:16 följande:

Nej jag vet ! Det är alltför tidigt !! :/
    Är säkert bara inbillning/spökstreck ! Orkar inte bli glad över det ! Kollade inte hela tiden , tog det , låt det ligga 1 min eftersom ja bara såg kontrollstrecket ! Kollade efter några minuter å såg de svaga ! :/ väntar nån dag till !
  • eelinh
    Miickan skrev 2016-10-30 10:09:33 följande:

Original bilden ! Utsökta dammet !!! ????

Jag tycker det syns tydligare här är på den redigerade :) och det är rosa färg vilket är positivt. Nästan så jag vågar säga grattis :)
  • Miickan
    Axe skrev 2016-10-30 10:15:34 följande:

Du är gravid. Fick lika svagt men digitala var också positivt!

Tror Du ? :) detta va gravidkollens tester å ja har aldrig fått utslag på varken äl eller grav test ! :/
  • Miickan
    eelinh skrev 2016-10-30 10:16:31 följande:
    Jag tycker det syns tydligare här är på den redigerade :) och det är rosa färg vilket är positivt. Nästan så jag vågar säga grattis :)
    Åh ! Trodde de va mina ögon som spöka & även testet ! Men vågar inte ha för
    Höga förhoppningar ! :)
Svar på tråden hoppas på bebis i nov!