Böld med hål *bild*
Jag har hela mitt liv haft problem med större finnar/mindre bölder runt rumpa, på innerlåren, under armar och under bröst. Alltid varit mer eller mindre, för stunden mer. Haft en riktigt stor, som gjort ont på låret, försökt spräcka den, gick inte. Låtit den vara, men kände nu att den varade. Eftersom det är svårt att se tog jag en bild och såg att den såg värre ut än vad jag trodde :O
Detta har alltid varit riktigt skämigt för mig, vågade mig till VC för att prata om detta för ett drygt halvår sedan. Fick en tjej som såg rent äcklad ut, kollade inte ordentligt utan endast på några under ena armen. Skrev ut klorhexidin(?) som jag skulle tvätta med. Hjälpte inte. Kan säga att jag tvättar och håller rent, förbättras något när jag använder facescrub på det, men inte helt.
Inte vågat mig tillbaka, just för hennes reaktion, som precis var vad jag oroat mig för hela livet.
Ska till läkaren om en vecka, för annat, på en ny VC. Funderar på att nämna detta då. Har dessutom haft svampinfektion, därav det ngt uttorkade området.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-10-31 13:11
Är såklart orolig vad det är, vad man kan göra åt det och om någon vet något om något liknande :S