Inlägg från: Anonym (Olivia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Olivia)

Förlovningsring

När jag går ut på kvällen så vet min man att 98% av alla män som ser min ring bara slinker iväg med svansen mellan benen för de inser att de inte kan konkurrera. Jag tror han är rätt nöjd så (även om vi för all del betalade ringarna ihop, jag är ingen snyltare).

En man som beter sig billigt och är ouppmärksam mot sin kvinna gör det väldigt enkelt för vem som helst som är intresserad att ta över henne.

• Anonym (Olivia)
    Virvlande89 skrev 2016-11-03 10:30:54 följande:
    Alltså, jag förstår vad du menar i sista stycket, men det låter ju som att kvinnan inte har någon egen vilja och att en man bara kan komma fram och "ta över henne" om hennes kille inte köpt en tillräckligt bra "ägandering". Hur klarar sig då kvinnor på krogen som inte är förlovade? Skämt åsido och OT. ;)
    Jag skojar lite här.

Men det är rätt skönt att slippa merparten av raggande. Jag går inte på krogen längre förutom med jobbet men då och på tjänsteresa när man kopplar av med en drink i foajen är det skönt att slippa i alla fall de mest underliga raggförsöken från desperata Rune 50+.
  • Anonym (Olivia)
    Anonym (Olivia) skrev 2016-11-05 11:19:12 följande:
    Jag skojar lite här.

Men det är rätt skönt att slippa merparten av raggande. Jag går inte på krogen längre förutom med jobbet men då och på tjänsteresa när man kopplar av med en drink i foajen är det skönt att slippa i alla fall de mest underliga raggförsöken från desperata Rune 50+.
    Tillägg: Och ja, tyvärr har en del kvinnor inte mycket till vilja, jag har sett alltför många trainwreck-relationer med hopplösa män för att kunna säga något annat.
Svar på tråden Förlovningsring