Anonym (esa) skrev 2016-11-06 19:59:03 följande:
Som nån annan sa i tråden, hur gamla är ni? Den där ringen låter ju definitivt som nåt en tonåring skulle ge.
Sen håller jag även med andra, det handlar om kvalitet och om man vill ha kvalitet så får man betala mer. Man måste för all del inte betala hur mycket som helst, ett par tusen kan räcka. Om min man hade gett mig en ring för 100sek hade jag tagit det som att han inte värdesatte våran relation. Om han inte hade råd med ringen själv så är det ju faktiskt helt rimligt att dela kostnaden med dig, mannen måste ju inte betala allt själv..
Jag förstår att du är besviken, men...jag förstår inte riktigt varför du sa ja isåfall? Och varför friade han om han uppenbarligen inte bryr sig så mycket?
Min egen ring kostade en hel del, jag hade definitivt varit nöjd med billigare ändå, men inte 100sek billig.
Vi ör över trettio. Jag sa inte ja med en gång, jag ville fundera på det. Inte på grund av ringen utan för att jag inte ville fatta ett så hastigt beslut om nåt så stort.
Men jag tycker ju om killen för övrigt, vi väntar dessutom barn ihop sa jag sa ja senare.
Han hade valt min favoritfärg på blomman så det var väl det han tänkte på.