Inlägg från: Marie357 |Visa alla inlägg
  • Marie357

Har ni med PCOS dessa symptom?

Jag har ökat behårighet både i ansiktet och på magen. Har mer testosteron, bukfetma.

Intressant detta du säger om hyn. Jag har alltid haft torr hårbotten, eller ja sedan jag var 14 år. När jag väntade barn 3 (27 års ålder) så fick jag konstigt eksem i hela ansiktet och har haft det sedan dess. Kommer och går naturligvis och är supertorr.... Skitjobbigt i vissa perioder men visst att min gyn har sagt något om detta, men de andra läkarna bara kliar sina hakor..

nouw.com/denöppnakampen
  • Marie357
    louise17 skrev 2016-11-01 11:54:40 följande:

Tack för ditt svar!

Marie 357: de som kan säger ju ofta att det har med obalans i hormoner att göra. Vilket i vårt fall blir väldigt logiskt i såna fall. Har du testat behandlingar i ditt fall för torr hy? Fått någon hjälp?

Jag har fått kortisonsalvor till ansiktet då det även svider och kliar. Sedan använder jag mjukgörande hela tiden.... Men ja de vet ju inte då jag inte har haft utbrotten när jag har varit hos läkaren. Sist jag var där så visade jag bilder när jag hade de värsta utbrotten och så säger den läkaren (helt dum i huvudet ) att det är allergi... Bara i ansiktet ? och för vad?

Jag kör Letrozol just nu

nouw.com/denöppnakampen
Svar på tråden Har ni med PCOS dessa symptom?