• Anonym (Jossan)

Analplugg på jobbet

Någon mer än jag som brukar ha analplugg när ni jobbar?

• Svar på tråden Analplugg på jobbet
  • Anonym (Gasen)

Har försökt men jag har svårt att hålla kvar den när jag måste släppa på gaser. Men det kanske finns någon annan modell som skulle passa mig bättre än den jag har. Vad har du för en? ...och sitter den kvar när du fiser?

• Anonym (Gasen)
    Nyfikna72 skrev 2016-11-01 09:56:11 följande:
    Vad jag vet så varken fiser eller pruttar tjejer så det löser sig nog.
    Vad är det för skillnad på en fis och en prutt?
  • Anonym (Gubbe82)

Jag har också analplugg men det är mer för att hålla tillbaka. Annars pruttar jag hela tiden...blir så med åldern

• Arbor

Låter väldigt obekvämt att ha en sådan en hel dag  Obestämd

• Anonym (Jossan)
    Arbor skrev 2016-11-01 20:19:55 följande:

Låter väldigt obekvämt att ha en sådan en hel dag 

känslan av att vara uppfylld och att folk inte vet om att jag har den i rumpan när jag jobbar gillar jag.
  • Anonym (Gillar)

Läcker idé..! Skulle gärna ha en sådan tjej som uppskattar sånt.. men det har jag ej Rynkar på näsan

• NinjaLinan
    Anonym (Jossan) skrev 2016-11-01 09:42:57 följande:

Någon mer än jag som brukar ha analplugg när ni jobbar?

Inte nödvändigtvis på jobb, men gärna om vi är på fest eller liknande, har ett flertal i metall med snygga smycken på, jag känner mig snygg när jag har en sådan under kjolen.
  • Anonym (Jossan)
    NinjaLinan skrev 2016-11-14 14:04:26 följande:

Inte nödvändigtvis på jobb, men gärna om vi är på fest eller liknande, har ett flertal i metall med snygga smycken på, jag känner mig snygg när jag har en sådan under kjolen.

Det som är skönt med att ha pluggen i rumpan på jobbet är att det så "förbjudet" och kinky tycker jag.
Svar på tråden Analplugg på jobbet