• Bea73

Föräldramobb vad gör man?????

Hej! Vår nioåring går det upp och ner med...Är världen goaste men kan bli arg när han blir frustrarad och triggad. Blev bråk med en annan kille på skolan som retades. Inget jag försvarar men pojken pappa har nu talat om för oss att hela samhället minsann pratar om oss och vårt barn. Suck som om vi inte kämpade ändå. Sa att jag önskade kommunikation direkt med oss men han tyckte inte det var konstigt att folk pratade... Vad gör man??? Är både förbannad och ledsen!

• Svar på tråden Föräldramobb vad gör man?????
  • Bea73

Har läst igenom alla era inlägg och vill bara berätta att vi sedan en tid tillbaka arbetar tillsammans med skolan och även BUP. Vi önskar inget mer än att vår son ska få hjälp att hantera sina impulser men det gör så ont i mig när man bor på en liten ort och får höra att alla pratar om oss och vår son. Det går liksom inte att värja sig. Många känner varandra i samhället här är uppvuxna och ingifta med varandra så snacket går...Att byta skola är inget alterantiv i dagsläget då det inte finns så många andra alternativ...Vill mest få tips av andra som varit i samma situation.

• Bea73

Har du egna erfarenheter av detta eftersom du anser det gynnsamt?

• Bea73

Har du egna erfarenheter av detta eftersom du anser det gynnsamt?

• Bea73

Anonym (VA) då din ton är mycket nedvärderande och då du inte heller känner mig eller min familj eller vet närmare kring vårt agerande ber jag dig lämna denna tråd. Vad jag söker är andra föräldrar som bollplank och med erfarenheter.

• Bea73

Tack jag behöver lite pepp!!! Ni med barn med samma symptom började ni med någon aktivitet som var bra?? 

• Bea73

Jo jag vet men det sårar...orkade inte ens skicka sonen på träningen i fredags...

Svar på tråden Föräldramobb vad gör man?????