• Mattsson1

Älskare / Älskarinna?

Bästa Vänner på Familjeliv!

Hur vanligt är det att ha en älskare/ älskarinna i Sverige? Hur gör ni praktiskt? Hur träffas ni? Hur många gånger i månaden träffas ni? Hur hanterar ni det psykiska när ni kommer hem? Hur hanterar ni det sexuella när ni kommer hem?

Min egen erfarenhet i korthet:

Träffade en person som jag hade ett antal möten med. Från middagar, hett hångel till att vi till slut skapade sexuella upplevelser på ett antal hotell runt om i Göteborg. Jag upplevde sexet på ett sätt jag aldrig upplevt tidigare. Passion, åtrå etc.

Jag är fast mentalt. Jag är helt plötsligt kär.

• Svar på tråden Älskare / Älskarinna?
  • Anonym (fd älskarinna)

Jag hade under en period en älskare som ofta reste till min hemstad och jobbade. Vi brukade ses på hans hotell på en långlunch, efter jobbet eller på kvällen. Jag hade till en början inga svårigheter att hålla isär mitt vanliga liv från träffarna med honom men vi klickade bra som personer, väldigt bra, och det blev till slut svårt att inte tänka på honom mellan träffarna eller ha kontakt på telefon.
    Till slut blev det ohållbart för oss båda och vi var tvungna att ta ett beslut. Jag orkade inte riva upp hela mitt liv så vi valde att sluta ses. Fruktansvärt jobbigt och jag skulle aldrig sätta mig i den situationen igen.

• Severus

Var "älskarinna" i nära ett år

Han lämnade frun i oktober så nu är han min. Äntligen.

Han gjorde rätt som drog. Trist kärring. Totalt osugen på närhet i över 7 års tid

Nu slipper hon definitivt

Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Anonym (karma)
    Severus skrev 2016-11-15 19:58:34 följande:

Var "älskarinna" i nära ett år

Han lämnade frun i oktober så nu är han min. Äntligen.

Han gjorde rätt som drog. Trist kärring. Totalt osugen på närhet i över 7 års tid

Nu slipper hon definitivt

Kommer funka bra tills du blir lika trist och tråkig och han hittar sig någon ny liten pingla att stoppa kuken i. What goes arround comes arround
  • Severus
    Anonym (karma) skrev 2016-11-16 10:02:49 följande:

Kommer funka bra tills du blir lika trist och tråkig och han hittar sig någon ny liten pingla att stoppa kuken i. What goes arround comes arround

Around....inte arround. Coolare om man stavar rätt när man ska slänga sig med engelska uttryck mm
    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Anonym (karma)
    Severus skrev 2016-11-16 17:33:23 följande:
    Around....inte arround. Coolare om man stavar rätt när man ska slänga sig med engelska uttryck mm
    Och att leka rättstavningsexpert för att dölja sin brist på argument är inte coolt någonstans 
  • Anonym (Älskare)

Jag är gift o har en älskare sen några månader tillbaka. Helt underbart. Vi möttes på nätet av en slump. På wordfeud spelet ?. Sen på kik. Vi har träffats live några gånger under hösten. Vi bor långt ifrån varandra. Han åker på "tjänste resor " när han träffar mig. Helt perfekt. Han får inget sex av sin fru. O jag vill ha mycket mer än min man kan de mig.

• Anonym (TT)
    Anonym (Älskare) skrev 2016-12-02 06:59:29 följande:

Jag är gift o har en älskare sen några månader tillbaka. Helt underbart. Vi möttes på nätet av en slump. På wordfeud spelet ?. Sen på kik. Vi har träffats live några gånger under hösten. Vi bor långt ifrån varandra. Han åker på "tjänste resor " när han träffar mig. Helt perfekt. Han får inget sex av sin fru. O jag vill ha mycket mer än min man kan de mig.

Och Hans Saga tror du på. hur skulle det va om du skulle vara ärlig med  partne.
    Ärlighet är en bristvara idag.

Förresten hur gammal är du?

Jag tillhör den generation där ärlighet var ett hedersord!
  • Kajsab68

Ja du jag tror på hans saga. Det kan du skriva upp med näsan . En helt underbar man o älskare. Du är nog avundsjuk.

• Kajsab68

Jag är ingen barnrumpa i alla fall. En mogen medelålders kvinna som längtar efter hett sex. Inte nåt konstigt med det.

• Dasenhard
    Kajsab68 skrev 2016-12-02 10:08:53 följande:

Jag är ingen barnrumpa i alla fall. En mogen medelålders kvinna som längtar efter hett sex. Inte nåt konstigt med det.

Het sex med en mogen kvinna är helt underbart
Svar på tråden Älskare / Älskarinna?