• Anonym (L)

Facebook fråga hjälp!

Anonym (Magnus) skrev 2016-11-04 18:50:23 följande:

Men hur gör man om man loggar in på sin gamla messenger o så samtigit har man en ny fb? Blir de inte bökigt med två olika konton o en messenger?

Enligt FB regler är det inte tillåtet med flera FB konton!

Appen messenger tar inte alls upp mycket minnesplats.
  • Anonym (L)
    Anonym (Magnus) skrev 2016-11-04 19:28:34 följande:

Men va mena ni andra med att de är förbjudet ha två konton?

Anonym (Magnus) skrev 2016-11-04 19:14:59 följande:

Nej jag har mitt eget konto o ett gammalt kontor till ett husdjur jag hade innan som jag brukar gå in på mitt ex sida.. men hör inte till frågan, utan måste man verkligen ha messenger för att kolla meddelanden? Va inte så för ca ett halvår sen

Du måste numera ha messenger för att kunna kolla meddelanden via mobilen!!
  • Anonym (L)
    Anonym (Magnus) skrev 2016-11-04 19:38:27 följande:

Oj vad du går o förutspår massa saker :)

De va jag som gjorde slut med mitt ex o blocka henne o jag vill inte hon ska se mina bilder osv . Men fortfarande kan jag ha dåligt samvete o då loggar jag in från mitt husdjurs konto på fb o kollar hennes sida..gör de kanske en gång i halvåret. Tar några minuter, inget särskilt. Tror alla gjort de nån gång, kollat in något ex. Jag undrade bara om man kunde ha två olika konton skifta på via messenger? Alltså mitt eget namn och sen mitt husdjur? Och nej jag tror verkligen inte man kan se om man varit inne på den andras sida, du kanske ska lugna dig lite med dina förhastade kommentarer :)

Hur kommer det sig att du från ditt fakekonto på Facebook fortfarande känner behov att kolla hennes konto på Facebook?

Du måste ha messenger för att via mobilen kunna läsa pm!
Svar på tråden Facebook fråga hjälp!