Deni81 skrev 2016-11-09 19:51:26 följande:
Har du fått se bilder? Jag har mest sökt lite smått, men inte sett hur de ser ut. Spännande! Jag vill helst ha en icke anonym eftersom det säkert kommer bli frågor när barnet växer upp. Prisklassen ökar en del vid icke anonym. Vad jag läste mig till så har man endast 18% chans vid en heminsemination med frysta spermier (som tinas upp) vilket är ett väldigt lågt tal. Men det beror nog på att jag är 35 och förstagångsföderska. Men om man har 18% chans så får man kanske försöka ett tag innan det går. Förhoppningsvis går det första gången och att felet låg hos min sambo eller vår kombination när vi försökte under så lång tid. Det är värt att testa tycker jag. Jag tänkte testa till sommaren!
Ja man får ju se bilder på när dom var barn. Jag vill helst också ha en icke anonym men det är så dyrt och jag är lite nervös över att beställningen inte når fram. Eftersom det är ju olagligt att föra in frysta spermier till Sverige.
Jag tänkte också testa till våren/sommaren. Har du lust att byta mail? Så vi kan hålla kontakt och prata om hur det går? Jag tycker det är roligt och spännande med någon som vill/planerar göra samma sak som jag.