Inlägg från: glutten |Visa alla inlägg
  • glutten

Men alltså... snippa?

Väldigt rolig tråd. Ärligt talat hörrni: slidan är bara en del av det kvinnliga könsorganet. Att kalla en femårings kön för fitta är lite väl grovt. Snippa funkar jättebra i sammanhang då "fitta" är opassande. Vad är det med er? Hur kan ni störa er så mycket på ett sätt att benämna det kvinnliga könsorganet?

• glutten
    Fiona M skrev 2016-11-05 21:46:57 följande:
    Jag skulle studsa om en vän pratade om sitt barns fitta kan jag ju ärligt säga, och mus/muff/fiffi känns både larvigt och för vuxet. /70-talist
    Men är det verkligen helt otänkbart att en vän berättar tex att dottern haft klåda i snippan och att de därför behövt uppsöka läkare och då fått hjälp att lösa problemet? Eller att blöjbarnet fått eksem och att man hittat en jättebra olja/kräm som gjort att hon inte längre har ont/är irriterad i snippan? Får man inte prata om sånt alls?
  • glutten
    Fiona M skrev 2016-11-05 21:46:57 följande:
    Jag skulle studsa om en vän pratade om sitt barns fitta kan jag ju ärligt säga, och mus/muff/fiffi känns både larvigt och för vuxet. /70-talist
    FÖRLÅT, jag missförstod nog i mitt inlägg nyss! Trodde du menade att du skulle studsa om någon pratade om sin dotters underliv öht, men inser nu att du skulle studsa om den använde ordet "fitta" om detsamma. Sorry! (Och instämmer.)
Svar på tråden Men alltså... snippa?