Gaypar vill skaffa barn.
Hej! Är en kille på 19 år snart 20 och min sambo är 23 år o vi vill verkligen få ett barn tillsammans men vet ej hur då allt är så himla krångligt :( allt detta med adoption och så vidare är så bökigt för oss o tar jätte långt tid :(. Vet ngn något annat sätt? Jag och sambon bor jätte bra och är verkligen redo för barn men vi tycker det är jätte jobbigt att man ska behöva gå igenom en sån här lång process isf om man väljer adoption eller insemination. Eller att det kostar aldeles för mycket pengar. Men våran dröm är verkligen att få bli förälder. Hade varit så underbart o alla i våran omgivning frågar oss hela tiden när vi funderat och hur vi funderat på o skaffa barn då deras ungar och jag o min partner alltid umgås o dom tycker vi är så bra hand med deras barn o längtar till att se oss med ett eget. Jag själv mår lite dåligt över att jag ej kan få barn på naturligt sätt med killen min vilket är ett självklarhet. Behöver lite stöd och råd osv för att få detta att hända ?? Tack för att ni läst hela vägen hit ner. Vet att det är lite av en snyfft historia men det är så vi känner.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2016-11-05 23:54
Hej! Är en kille på 19 år snart 20 och min sambo är 23 år o vi vill verkligen få ett barn tillsammans men vet ej hur då allt är så himla krångligt :(vi har funderat på o hitta ngn som skulle kunna tänka sig hjälpa oss privat och kunna bära ett barn i hjälp förr oss som ej Ansolut inte kan få barn :( vi tycker det är jätte jobbigt att vi inte kan få barn på naturliga vägar jag o sambon tillsammans. Allt detta med adoption och så vidare är så bökigt för oss o tar jätte långt tid :(. Vet ngn något annat sätt? Jag och sambon bor jätte bra och är verkligen redo för barn men vi tycker det är jätte jobbigt att man ska behöva gå igenom en sån här lång process isf om man väljer adoption eller insemination. Eller att det kostar aldeles för mycket pengar. Men våran dröm är verkligen att få bli förälder. Hade varit så underbart o alla i våran omgivning frågar oss hela tiden när vi funderat och hur vi funderat på o skaffa barn då deras ungar och jag o min partner alltid umgås o dom tycker vi är så bra hand med deras barn o längtar till att se oss med ett eget. Jag själv mår lite dåligt över att jag ej kan få barn på naturligt sätt med killen min vilket är ett självklarhet. Behöver lite stöd och råd osv för att få detta att hända ?? Tack för att ni läst hela vägen hit ner. Vet att det är lite av en snyfft historia men det är så vi känner.