• Anonym (är medlem)

Spa- och herrgårdsknull

Brukar det inte vara rätt vanligt att folk drar iväg på diverse slott-s och herrgårdshelger nu när höstrusket sänker sig? Men är det bara för att njuta av spabehandlingarna eller laddar ni för mer erotiska utsvävningar också? 

På vilket sätt är sexet isåfall annorlunda än det ni har hemma en fredagkväll efter taco-middagen? 

Själv har vi varit på dylika herrgårdshelger ett antal gånger och det ligger en förväntan i luften bland alla medelålderspar som lyckats slita sig fria och kommit iväg. Sen är det ju rätt lyhört också i dessa äldre kråkslott så man hör ju vad som försiggår på andra sidan bröstpanelen.

• Svar på tråden Spa- och herrgårdsknull
  • Anonym (Fritiof)

Man måste ha lite glamour i den grå vardagen. Ibland är det nyttigt att byta miljö.

• Anonym (är medlem)

inga fler tankar här?

• Anonym (Man)

Är det inte exakt samma när man åker iväg på hotell också?

Kommer man bort hemifrån så slipper man ju ett antal måsten, ingen disk, ingen matlagning osv. Lättare att skapa en romantisk atmosfär och passa på att njuta av varandra.

• Anonym (Oh yeah(tjej))

Min kk bokade in oss på en herrgård för ca ett år sen.

Det snöade massor och vi hade bokat spa avdelningen helt själva.

Det var imarkplan och stora fönster. Vi hade sex i poolen, duschen, bastun, på golvet mot väggar... i stort sett överallt!

Helt underbart!!

Kom på sen att dom kanske hade kameror där... oups!

• Anonym (Eva)

Jättehärligt att åka på spa med sin kärlek.
    vi planerar och köper lite nya heta underkläder att överraska honom med.
    vi tar helkroppsmassage och skrubbas båda två utöver själva spaande och bastus, dricker drinkar och kikar på andras kroppar.

Människans kropp är fantastisk och kan vara heta sexiga vackra på massor m olika vis det naturligaste i världen.
    en del är rena torrbollar (förlåt det är ok om ni är det) och en del ser man hur det strålar förväntningar av vad som komma skall eller att de helt enkelt knullat redan😂😂

jag tycker sexet blir härligare då vi byggt upp lusten flera dagar innan, röta sig bland nästan nakna, en smekning här o där, total avslappning efter massagen och redo för att fortsätta på rummet hela natten och morgonen om vi vill.

brukar suga av min man innan massagen då han är rädd för att få stånd på fel plats😂😂 

• Anonym (Eva)
    Anonym (Man) skrev 2016-11-17 17:58:11 följande:

Är det inte exakt samma när man åker iväg på hotell också?

Kommer man bort hemifrån så slipper man ju ett antal måsten, ingen disk, ingen matlagning osv. Lättare att skapa en romantisk atmosfär och passa på att njuta av varandra.

Jag tycker spa med olika behandlingar är mycket mysigare och hetare. Börjar dagen med promenader runt herrgården vi brukar vara på. en annan nivå av här och nu💕
  • Anonym (mansperson)

Var på hotell med spa med en dåvarande flickvän för några år sedan. Det var nog mitt i veckan under lågsäsong, för det var bara vi i hela spa-avdelningen så naturligtvis hade vi sex i en pool. Underbart!

• Anonym (Ann)

Åker jag på spa med vänninor så finns inget sex på tapeten. Åker jag med min man så vill jag både njuta av poolerna, bastu, behandlingar, fina omgivningar, god middag och även av hans kropp. 

• KimLinnefeldt

Spa vet jag inte, men hotellsex är mums. Det känns mer spännande än hemma, som om vi är två främlingar som mötts. Och sängen är olik, ingen kan komma och störa, och imorgon bitti får vi en härlig hotellfrukost.

• Anonym (AA)

Helt okej att man har sex på rummet på sina spavistelser. Men ge fan i att svina och ha er i pool och bastu, det är utrymmen som allmänheten ska använda och då ska man inte behöva råka sätta sig i era äckliga vätskor.

Med "era" så menar jag de som håller på med sånt svineri, inte ni som sköter er.

Svar på tråden Spa- och herrgårdsknull