hur har ni det med sexet med era barns mor ?
Jag väntar vårat gemensamma barn. Har alltid varit helt galen i sex o är fortfarande. Men ibland känner jag mig oattraktiv. Han får sitt när han vill, om det så skulle betyda avsugning, för att jag älskar det!
Dock skulle jag bli så sjukt ledsen om han skulle lägga skriva en sån här tråd när barnet har kommit. Vi sliter på våra kroppar, gör allt vad vi kan för att våra män o barn ska ha det så bra som möjligt och skulle man då inte känna att man kan ställa upp jämt så är väl inte det konstigt? Vet inte hur eran bakgrund ser ut så jag vill inte säga för mycket. Men det lär ju inte bli någon förändring om man inte pratar om det. Hon kanske kan förklara varför hon inte vill, kanske finns d något du kan göra för henne för att få henne att vilja igen? Om hon inte vill prata om det så var ärlig ändå och säg som det är. Att gå bakom någons rygg är aldrig en bra lösning o ingen långvarig lösning. Kommer d fram någon gång så är all tillit borta och ärligt talat så behandlar man inte någon annan människa på det sättet. Och absolut inte om man älskar något, för det e fasiken inte att älska någon.