Inlägg från: Anonym (Lo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lo)

hur har ni det med sexet med era barns mor ?

Anonym (Vaken) skrev 2025-05-18 23:58:52 följande:
    Jag är en gift man på drygt 50 år. Här kommer ett råd som jag önskar att jag fått mycket tidigare i mitt liv. Det är till TS men även alla er andra som har en partner som inte vill ha sex. Anledningen till att din flickvän/fru inte har sex med dig är för att hon inte vill. Punkt. Bryt och hitta något annan som vill ha sex med dig eller acceptera ett liv av gråtrunkande i duschen.
    Vi bor i ett land som är ett av världens mest privilegierade, jämställda och lyckligaste och ändå vill hon inte ha sex med dig. För att hennes liv är för jobbigt? Buhu. Jämfört med vem? 99% av världens befolkning har det jobbigare och har ändå inte slutat med sex.
    Efter giftermålet blev det väldigt glest mellan gångerna och jag letade efter svar. Relationsmaffian ropade i kör: "Hjälp till mera hemma! Avlasta mera! Gör mera av allt!" Så jag jobbade så in utav h-e i 20 år och nu har vi:
    Ett fint hus

Personal som sköter trädgården

Personal som städar

Bra arbeten som vi bara har för att det är roligt

Massor av tid och ork för sex som vi ändå inte har
    Jag förstår nu att hon inte vill. Inte då. Inte nu. Inte däremellan.
    Anledningen till att det inte blir ligga av är att hon inte vill. Acceptera det eller hitta någon annan.
    Bonustips till TS: Om hon leker med sin dildo så vill hon ha sex men bara inte med dig. Ryck upp dig och gå vidare.
    TS skrev endast trådstarten, inte ett inlägg efter det. Det är snart 9 år sen.
Svar på tråden hur har ni det med sexet med era barns mor ?