Inlägg från: Anonym (TJ) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TJ)

hur har ni det med sexet med era barns mor ?

Den slutsatsen kom jag till när jag var 35, och det resulterade i att jag tog initiativ till en skilsmässa. Det var tufft och priset blev högt när min dåvarande beslöt sig för att göra livet surt för mig med barnen som vapen. Det är många år sedan men jag ångrar det inte. Ett tag dejtade jag några kvinnor, en av dem är jag fortfarande kompis med även om vi inte har något förhållande på det sättet. Sedan träffade jag en kvinna som jag var tillsammans med i många år. Vi hade ett bra sexliv till hon hamnade i klimakteriet, men mot alla odds blev det faktiskt bättre igen efter några år. Det kunde vara bättre men det är inte katastrofalt dåligt heller. 

• Anonym (TJ)
    Anonym (Sommar igen) skrev 2025-05-19 23:53:40 följande:

Kan du inte planera in lite egentid med din fru istället? Åka bort tillsammans på typ spa en helg ibland och ha barnvakt. 

Jag? Barnen behöver inte nån barnvakt, till sina egna barn möjligen. Jag har barnbarn. Jag har inte haft sex med mina barns mor på den här sidan sekelskiftet, av den enkla anledningen att vi redan hade separerat när det inträffade så vi bodde inte ihop längre, och jag tror att ett inplanerat spabesök med henne knappast skulle leda till sex efter att ha varit separerade i 26-27 år. 
  • Anonym (TJ)
    Anonym (Sommar igen) skrev 2025-05-20 13:17:57 följande:

Nej jag tänkte på TS. Att lite tid tillsammans och komma bort kanske kan stärka relationen.

Jag förstår, det låter tufft. Jag hoppas att det kanske finns/kommer en ny kärlek i ditt liv som du kan åka med på spa och resor om du vill det. 

Det har det gjort de senaste 26 åren, jag träffade en ny nåt år efter skilsmässan. Den delen har inte varit speciellt tuff, det var å andra sidan rätt tjafsigt med barnens mamma några år efter skilsmässan, om du frågar mig drevs hon av ekonomiska motiv till största delen och till viss del av hämnd för att jag hade fräckheten att avsluta min relation till henne. Men det är min syn på saken, hon har säkert en annan. Jag har inga problem att umgås med henne idag men det är inget jag direkt saknar heller, och spa har nog aldrig varit hennes grej. 

• Anonym (TJ)
    Anonym (Jhj) skrev 2025-05-20 14:23:35 följande:
    Sidan är buggig så det syns inte alltid. Men någon i tråden skrev det 
    Hur har det gått för trådskaparen då? Det är nog en lågoddsare att han lämnat förhållandet.  
Svar på tråden hur har ni det med sexet med era barns mor ?