Varför har hon blivit så kall mot barnen?
Min sambo fick ett utbrott på mig och mina barn för några veckor sen. Bland annat sa hon att hon inte tänkte krusa någon med maten om ingen ändå uppskattade det hon gjorde. Att dom själva fick se till att ta sin tvätt till badrummet om dom ville ha rena kläder och detsamma med blöta och smutsiga ytterkläder.
Nu serveras bara hennes träningsmat som är typ fisk eller kyckling med sallad. Den som inte äter får fixa egen mat. När ett barn ville ha vindruvor istället för äpple med till skolan sa hon att barnet kunde ta sig in till affären själv och handla det om det inte dög med äpple. Hon hade glömt att plocka ur gympapåsen och fick ta med sig handduk och kläder som legat blöta i en vecka. Andra barnet hade glömt att hänga upp overallen och vantarna på tork så i morse var kläderna fortfarande blöta och han hade bara jacka och mössa på sig till skolan.
Är det graviditetshormoner? Hon fräste till mig när jag ringde henne idag att hon var less på att jobba extra som hushållerska utan att få vare sig ett tack eller betalt. Har aldrig varit väsen om detta tidigare så därför blir jag förvånad över en helomvändning.